Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lurest å bestille en og en vare, eller flere i samme pakke?

 

Så lenge verdien på hver pakke holder seg under 200 kroner er det det samme.

 

Hvorfor må det holde seg under 200kr?

 

Fordi da slipper du å betale moms og gebyr til posten for tollbehandling. Det er kun sendinger med verdi under 200 kroner som slipper gebyrfritt inn i Norge. Derfor er det lurt å dele opp bestillingen slik at hver bestilling/sending er på under 200 kroner.

Lenke til kommentar
Takker for svar :)

----

 

Hvis jeg da handler "Drop Shipment and Gift Service". Vil jeg da kunne kjøpe en vare til for eksempel 300 kroner uten toll og moms tillegg?

 

Tror du du kan betale 0.01$ til en sjappe i Hong Kong for å innføre hva som helst toll- og avgiftsfritt inn til Norge?

 

Edit: Du finner svaret her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1056822&st=0

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Er svært fornøyd med dealextreme. Har bestilt over 5 pakker og har ikke hatt noen nevneverdige problemer. Men har merket at pakkene jeg har bestilt har brukt vesentlig lengre tid enn det mange her har skrevet. Mine har sånn ca brukt 3 uker.

Såpass, mine tar som regel 1 uke og 1-2 dager, har aldri tatt over 2 uker.

Har bestilt veldig mye fra den nettsida og er strålende fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Etter det jeg vet sender de alt fra og med 15$ rekommandert. Alt under er vanlig brev. Slik var det på mine ordre som blei sendt for to dager siden i alle fall.

 

Etter det jeg har lest på utenlandske forum betaler de ikke per enhet, men en fastpris i året eller lignende. Også lest spekulasjoner her på forumet om at de kjøper opp "restplasser" på fly for post. De tjener nok fett til å være i Hong Kong. DX har jo vokst enormt på kundefronten det siste året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...