Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mine og, kom i en pakke som var prikk lik den ekte kontrollen.. De er fake.. Kjenn på kontrollen og sammenlign de. Det er soleklart at de er fake.

Kanter er skarpe, lysene er annerledes, knappene føles rare ut etc

Du kan jo være heldig, og de har faktisk gitt deg noen ekte..

Lenke til kommentar
De to siste ukene før jul, altså 10. des. til 24. des. sendes det I NORGE MER ENN 36 millioner brev og pakker. Og I Norge har vi som kjent under 5 millioner innbyggere.

Det forundrer meg egentlig ikke så veldig, det er jo tross alt ikke uvanlig å sende julekort/pakker i jula. At i gjennomsnitt hver nordmann sender litt under 7 brev/pakker er vel ikke så rart?

Men ja, det er blir en god del til sammen ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

DX sende en pakke den 13. nov. Den er enda ikke kommet :( Har ikke trackingnummer så vet ikke om den er sendt fra HK. Den ligger sikker på postterminalen i Hong Kong. Kan tenke meg at det er en god del travlerer og fullere der enn her i Norge. De får sikker 36 millioner brev og pakker til å se mikroskopisk ut, men at vi sender så mye på to uker i Norge er ganske kult å tenke på :p

Er det ikke slik at det er en del stjeling i posten i Hong Kong? Er det noen her på forumet som har blitt frastjålet noe? :hmm:

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
Er det ikke slik at det er en del stjeling i posten i Hong Kong? Er det noen her på forumet som har blitt frastjålet noe? :hmm:
Tror ikke det er noe større problem i HK enn andre steder (som f.eks. Norge). Er jo en grunn til at Posten ville ha mulighet til å få kreve politiattest av søkere. HAr kun opplevd at en pakke har blitt borte - et Acekard 2 sendt uten sporing. Vet ikke engang om det ble stjålet av noen på posten i HK, eller om det ble borte et annet sted. Til sammenlikning har noen i Posten her til lands stjålet en laptop og en 22"-skjerm på vei til meg. Og jeg tror jeg har ganske mange flere bestillinger fra DX enn norkse nettbutikker totalt. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...