Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Et lite problem.. bestilte hos DX for 1750kr før helga, og har enda ikke fått noe mail fra dem, men pengene er trukket fra kontoen allerede. Når jeg logger inn på DealExtreme.com og på min konto som jeg bestilte med er det enda ikke kommet opp noen logg på ordren min.

Bør jeg bekymre meg? Eller tar det bare litt tid? Noen andre som har opplevd dette?

*** Lurte også på én ting til; - Hvor kjappt får man pengene tilbake derfra om man avbestiller en ordre?

Lenke til kommentar
Man får det man betaler for rett og slett.

En ting jeg konsekvent har sagt ifra til min venner og kollegaer som jeg har introdusert DX for, er å IKKE kjøpe leketøy og saker som skal inn/på kroppen som f.eks. hårgele, røykerstattningsgreier, inhaleringsobjekter osv. Jeg stoler ikke på at DX har produkter som unger kan tygge på eller generelt trygge leker og jeg hadde aldri i verden inhalert noe fra DX eller påført kinakrem i hodebunnen.

Kanskje det bare er jeg som har noia :ph34r:

Neidda det er helt riktig dette, det er en del Kina leker å produkter som inneholder for mye av farlige stoffer, er mange leker her i Norge som har blitt tilbakekalt pga dette.

Lenke til kommentar

De er sannsynligvis ikke tilpasset norske/europeiske sylindre. GSpesielt tension wrenchen er sannsynlifvis for bred, slik at det ikke blir nok plass til dirken. Det er gjerne samme problemet om man kjøper fra USA, har jeg fått inntrykk av.>S

Lenke til kommentar

Fikk idag PS3 kontrollerne.

Enten er de 100% ripoff eller så er de orginale.

De ser dønn orginale ut samt knapper føles som da den orginale var ny.

Esken var seff merket Sony, Lappen bak sier sony, og merket på forsiden samt "home" knappen er dønn lik.

Ble parret rett opp og funker knall.

Lenke til kommentar
Ja, en bjelle burde ringe når prisen er 2 dollar :p

Feil. De funker fint. Testa dem med vann (altså fylle vann i dem, for å teste hvor lett dem sprekker)i forhold til de man får kjøpt i Norge.

De slår mange av de norske typene. Men de lukter jo h0r og fa'nskap + at de er mye tykkere, og mindre.

Kjøpte forresten et par av disse i går. Fun :p

Lenke til kommentar

Esken var seff merket Sony, Lappen bak sier sony, og merket på forsiden samt "home" knappen er dønn lik.

Hvilken Fw kjører du?

Lenke til kommentar

Har også fått den billige svarte kontrollen og den funker med nyeste firmware.. Måtte sette den i kabel første gang, og så parret den seg. Sitter og spiller med den nå..

Kvalitetsfølelsen er rævva og det gjør vondt i hjerte for dette er gatebarn i kina greier, men det funker..

Lenke til kommentar

Hvilken Fw kjører du?

Har siste, er ihvertfall ikke noen oppdateringer tilgjenglig.

Måtte som han over her parre via kabel.

Er disse jeg bestilte

http://dealextreme.com/details.dx/sku.24262

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...