Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer hvis en får avsender til å sette lavere verdi på varen for å slippe moms+toll og varen blir stoppet og sjekket ?

 

Hvis Tollen har mistanke om for lav merket verdi får du et fint brev i posten hvor de ber om dokumentasjon på varens verdi fra deg. Dette kan man sende de på e-mail, faks eller vanlig brevpost.

 

Edit: Eller de kan i værste fall sende hele skiten tilbake til avsender grunnet feilmerking. Dette gjelder spesielt når det både er merket av for gift OG feil verdi. Er bare feil verdi oppgitt bruker de å være litt snillere og bare be om dokumentasjon. Men dette varierer. Feilmerking er feilmerking og de har nok sin fulle rett til å sende alt tilbake hvis de vil.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Bare synd at den DX driver med quantum og ikke kvalitet.

Som f.eks EasyCAP Capture er en kopi av den orginale EasyCAP Capture

http://forum.easycap.co.uk/index.php?topic=109.0

 

Kjøpte for ikke så lenge siden et par ting fra DX og en av tingene var en USB hub så fanken ikke engang takler å

få koblet flere enn en ting om gangen. Gjorde jeg det så sluttet hele driten å virke og måtte koble fra alle tingene å kunne koble en ting på igjen.

 

Vær veldig skeptisk på hva dere kjøper fra DX.

Lenke til kommentar

Jeg har også dårlig erfaring med en del produkter fra DX. Ca 20% av det jeg har kjøpt der fungerer ikke og ytterligere 20% er så skuffende på andre måter at de godt kan betegnes som søppel. Likevel handler jeg videre pga de lave prisene. Kort og greit holder jeg meg til teknisk enkle produkter. De har etter min erfaring lavest feilrate. F.eks diverse adaptere og kabler.

 

 

Ting jeg holder meg unna: Mp3-spillere, GPS, metalldetektorer osv.

Lenke til kommentar

Hvis tingen er mer avansert enn en binders leser jeg produkt anmeldelsene først. F.eks. den lille bluetooth donglen de selger er jo helt genial. Ser at mye av de billigste produktene til f.eks. biltema/ clas etc er jo akkurat samme varene som det værste dealextreme har.

 

Har selv eventyrlig dårlig erfaring med bluetooth dongler kjøpt fra f.eks. mpx og komplett som skulle være såkalt høykvalitetsmerker. Vanligvis pga dårlig software løsninger/lisensbetingelser på medfølgende software.

 

Edit; For ikke snakke om Trådløse Routere, baah så mye søppel endel selger her i norge og krangler på garanti etterpå.

Endret av drbuggs
Lenke til kommentar
Ting jeg holder meg unna: Mp3-spillere, GPS, metalldetektorer osv.

Jeg kjøpte en GPS der. Den funket helt fint. den tok til og med et 16gb minnekort så da får man plass til en del filmer der. Eneste minuset var at man måtte legge inn gps-programvare selv og skal man gjøre det lovlig så koster det litt. På de gps-ene med kart inkludert er det som regel bare noe US-only møkk.

Lenke til kommentar

Æsj..

Var en vare jeg ikke fikk med i pakken min, men fikk en lapp der det sto at den manglet og vil bli sendt videre og kan til og med allerede vært sendt.. Jeg skulle sjekk Invoice, men der har varen stått shipped lenge.. Samtidig som alle andre varene..

Får håpe den kommer de neste dagene..

Lenke til kommentar

Man får det man betaler for rett og slett.

 

En ting jeg konsekvent har sagt ifra til min venner og kollegaer som jeg har introdusert DX for, er å IKKE kjøpe leketøy og saker som skal inn/på kroppen som f.eks. hårgele, røykerstattningsgreier, inhaleringsobjekter osv. Jeg stoler ikke på at DX har produkter som unger kan tygge på eller generelt trygge leker og jeg hadde aldri i verden inhalert noe fra DX eller påført kinakrem i hodebunnen.

 

Kanskje det bare er jeg som har noia :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...