Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for tipset. Problemet med den lykten er 18650-batteriene. Så da må jeg kjøpe nevnte batterier, og så må jeg ha en lader (og kanskje en overgang/omformer til norske støpsler?) - og skal jeg dra med meg lykten rundt omkring må jeg også ha laderen og omformeren med meg. Eller er det noe jeg bommer på her?

Føler fortsatt ikke at jeg har fått et svar på ovenstående? Slik jeg har skjønt det - og etter hva jeg har fått av linker, så er det oppladbare batterier som er tingen når det gjelder 18650-batteriene. Og da trenger man lader, og kanskje overgang/omformer for laderen. Hvordan løser dere dette? Har skjønt at nevnte batterier er "best", så vil gjerne ha svar.  :)

Lenke til kommentar
Finnes det noen gode måter å søke på dealextreme, tenkte jeg skulle kjøpe en hdmi kabel på 10m, men får jo opp alt som har med hdmi når jeg søker på: hdmi 10m

"HDMI 10m length" ?

For eksempel her :)

For så lange avstander er det uansett litt lurt å legge litt penger i en god kabel.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Finnes det noen gode måter å søke på dealextreme, tenkte jeg skulle kjøpe en hdmi kabel på 10m, men får jo opp alt som har med hdmi når jeg søker på: hdmi 10m

"HDMI 10m length" ?

For eksempel her :)

For så lange avstander er det uansett litt lurt å legge litt penger i en god kabel.

En sånn med reinsdyrskinn som isolasjon med ledere som er dyppet i norsk høyfjellsvann?

Lenke til kommentar

Mottok denne klokken i dag. Førsteinntrykket er utrolig postivt! Byggekvaliteten virker overbevisende; klokken ser ut som om den lett kunne kostet mange tusen! Synes det er skikkelig fascinerende å følge med på alle dingsene som snurrer rundt (det er en mekanisk "see-through" klokke så man kan se alt som skjer inni) Det var enkelt å fjerne noen ledd for å tilpasse den til håndleddet mitt.

Så får vi se hvor lenge den varer.. men moro er det iallfall, enn så lenge! :D

PS: bestilte 4. november og mottok den i dag. Litt over 2 ukers leveringstid altså. Ble sendt fra Hong Kong på torsdag, så når den først ble sendt tok det bare fire dager!

Lenke til kommentar
Som sagt 99 ganger før: De har en avtale hvor de benytter seg av restplasser på postfly. Når ting forlater Hong Kong er helt tilfeldig. Alt fra 1 dag til flere uker. Over 1 uke vil man nok se mye av nå rundt juletider.

99 ganger før? :p

Jeg har alltid hørt at de driver med containere. Men det er jo egentlig ulogisk, tinga blir jo ikke frakta med båt. Noen som har link til en side hvor fraktmetoden står svart på hvitt?

Min erfaring fra jobb når vi skaffer ståldeler fra Kina er at frakt med containerskip fra Kina til Norge tar normalt sett 6 uker i ren transporttid. Tror derfor at dette bekrefter påstanden om at varene sendes med fly... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...