Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir forbannet nå, mottok en 200Mw Rød laser fra DX og den virket jo faen ikke.

Sjekket hvilken vei batteriene står? Uansett er det mulig å sende en klage til DX, så sender de sannsynligvis en ny en.

Min gikk i stykker i kveld etter at jeg hadde kødda for mye med elektronikken. Men kommer nok til å bestille ny :p

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/567704

Er det noen som har tenkt på at div. saker man kjøper fra DX kan komme fra div. elektronisk avfall som barnearbeidere sitter og demonterer?

Lenke til kommentar
Blir forbannet nå, mottok en 200Mw Rød laser fra DX og den virket jo faen ikke.

Sjekket hvilken vei batteriene står? Uansett er det mulig å sende en klage til DX, så sender de sannsynligvis en ny en.

Min gikk i stykker i kveld etter at jeg hadde kødda for mye med elektronikken. Men kommer nok til å bestille ny :p

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/567704

Er det noen som har tenkt på at div. saker man kjøper fra DX kan komme fra div. elektronisk avfall som barnearbeidere sitter og demonterer?

Prøvd begge veier ja, den funker ikke, får vel sende en klage tenker jeg.

Sikker på du ikke tenker på slummen i Mumbay nå?

Lenke til kommentar

Hei,

bestilte to ting 3. og 4. november. Tre dager etter (6. og 7. november) får jeg mail om at "Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days". Hurra!

Nå går jeg inn og sjekker status på Hong Kong Post og finner ut den ene gjenstanden først ble sendt fra Hong Kong seks dager etter (12. november), og den andre er ikke sendt ennå..!

Hvorfor skriver de at "your order has been shipped" når det ikke er tilfelle? Er dette vanlig?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er tilfelle at det er sendt. Står det sendt så er det sendt. De lurer ikke folk. DX kjøper opp billig ledig plass på postfly og ting KAN derfor ligge der en stund å vente på en ledig plass. Spesielt nå som julehandelen har begynt kommer det til å gå treigt. Vil du ha litt fortgang i selve postgangen betaler du ekstra for express.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...