Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Noen som har gode erfaringer med Focalprice.com?

Har testet ut denne siten nå og kan ikke si jeg er særlig imponert.

Bestillte i første omgang noen småting for å se om denne siden fungerte. De har jo masse som DX ikke har.

Først en ordre på noen graderte filtrer og braketter. Her blir da første fuck up en realitet, jeg får to like filtrer og sender en RMA request med bilder. Dette går forsåvidt greit og jeg får omsider tilsendt nytt filter. (ikke kommet enda) selv om det nå har gått over 1 måned etter nybestilling. Jeg bestiller så noen filtrer til samt en oppbevaringsboks til disse. Da er fuck up nr 2 en realitet. Jeg får en sirkulær filter 52mm 4 x isteden for oppbevaringsboks, noe jeg selvsagt ikke har bruk for. Etter ny RMA request og mye om og men så får jeg en kupong på $6, noe jeg er ganske fornøyd med. Plasserer så en ny bestilling, og får beskjed etter en uke at de er ut av stock, og om jeg kan kanselere orderen. Dette gjør jeg og som takk så blir også kupongen kanselert som brukt. Alt i alt så kan jeg si at av 8 orderer så er 3 inneholdt feil vare og 4 er ikke blitt sendt. Jeg har handlet på DX i overkant av 1 år nå og har aldri opplevd lignende. Så har jeg bare vært ektremt uehldig angående Focal, eller har andre samme erfaringer?

Endret av Pontius Pilotus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare skryte av DX litt, selv om det beste hadde vært at jeg fikk varene, da de sto som på lager når jeg kjøpte.

Kort fortalt, bestilte et par ting tidlig, 3ex av en ting + noe annet, ment som gave.

Tok endel uker før deler av den ble sendt, og fant ut jeg har andre ting jeg kan bruke som gave, i stedet for det jeg hadde bestilt som 3ex.

Gikk på websiden på tirsdag, meldte at jeg ønsket å avbestille de 3 som ikke hadde blitt med i orderen.

I dag fikk jeg bekreftet at det var i orden, bekreftelse ifra paypal på at jeg har fått tilbake penger, og alt er i boks.

Veldig raskt, ryddig og er godt fornøyd.

Nå vil noen påstå at dette er noe man burde kunne kreve, og de har forsåvidt rett, men det er fortsatt mange som går på blemmer når det kommer til dette. Spesielt mot butikker i utlandet. DX har for meg bekreftet at det er en butikk jeg trygt kan benytte meg mer av.

Lenke til kommentar
Har bare gode erfaringer med FocalPrice. Dog ikke hatt behov for hjelp/service/retur så langt. Liker selve siden og oppsettet til FocalPrice bedre enn DX. De har dog noe dårligere utvalg så det blir flere ordre til DX enn FocalPrice.
Jeg har også bare gode erfaringer med focalprice, men har bare kjøpt 2 acekard og 2 2gb minnekort der. De sender også pakkene merket som gift med lav verdi, så det kan jo være verdt et forsøk om man skal kjøp en enkeltgjenstand til over 200kr.
Lenke til kommentar
Har bare gode erfaringer med FocalPrice. Dog ikke hatt behov for hjelp/service/retur så langt. Liker selve siden og oppsettet til FocalPrice bedre enn DX. De har dog noe dårligere utvalg så det blir flere ordre til DX enn FocalPrice.
Jeg har også bare gode erfaringer med focalprice, men har bare kjøpt 2 acekard og 2 2gb minnekort der. De sender også pakkene merket som gift med lav verdi, så det kan jo være verdt et forsøk om man skal kjøp en enkeltgjenstand til over 200kr.

Har focalprice samme betingelser som dealextreme ? Tenker da på gratis frakt og ingen ekstra gebyrer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...