Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Er sikker på at DX kunne fått tusener på nye kunder hvis dem hadde kjørt en reklamekampanje i Norge, alt for få som vet om siden, og som derfor dessverre feeder dropshippere som lopper.

norge er for lite marked til at de gidder det.

må huske at dx er ikke hovedbutikken deres men et underfirma mot privatkunder sammen med volumerate, skal du kjøpe i større kvanta som tusener får du forhandle direkte om pris og faste avtaler som nok er hvor de solide pengene ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner jo mange av de samme tingene på Clasohlson, biltema og Europris, som på DX,FC og KD. Clasohlson får jo de varene fra samme sted som DX får de fra, bare Clasohlson ber dem printe på egen logo. Vanlig også blandt firmaer og kjøpe derfra med egen logo. Ser i ettertid at alle tingene jeg har fått fra min fars jobb, eer også å finne på DX.

Lenke til kommentar

de er drevet av honk kong sin største levrandør av elektronikk og annet småplukk.

dealextreme og volumerate er underselskaper, mens hovedselskapet er det større firma som clasohlson etc kjøper fra i kontainervis.

når du bestiller noe løper ikke de og henter varen der og da, det skal være nok ordrer til at de kan hente en palle fra et av lagerne så blir det pakket.

samt bestiller du som privatkunde kommer du også sist i rekken for pakking, alle som driver med videresalg i stor stil havner før deg i rekken.

du kan stå i pakkekøen i 2dager mens en reseller som f.eks meg kommer og legger inn 30ordre som blir pakket samme dag.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

brukte normal checkout men fikk ikke opp på kontoen, står i kvitteringen på mail "It may take a few moments for this transaction to appear in your account.", får vel vente et par timer før maile de.

de er jo veldig flinke til faile på navnet med dropship selvom det er riktig på paypal sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...