Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjenner følesen du :p

brevet jeg sitter med fra de fikk jeg lørdag med beskjed om at pakken går i retur om 2uker om jeg ikke sender inn kvittering, men de var såpass kjappe at pakken gikk i retur torsdag..

Det værste er at de holder på sånn, tatt i betraktning at de vet/burde vite at mottakere ER genuint interessert i å ordne opp.

Lenke til kommentar
Noen som har en idèe om hvilket system som er best til å starte en egen butikk, som impoterer varer selv? eComerce? eller lage system selv?

jeg driver å mekker alt selv. jeg er en veldig "C" i DISC-type modellen :!:

jeg vil ha alt nøyaktig som jeg vil, jeg prøvde meg på noen forskjellige ferdigløsninger, ecommerce, zen osv men huff alt for mye stash, og for mye å sette seg inn i for å få det som man vil selv.. akkurat nå driver jeg å mekker konkurranser og epostutsendelse del, og det er masse moro :thumbup: designet begynner endelig å falle på plass

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

ja når du kan det fra før er det vel greit. men det kunne ikke jeg, så det var likegreit å lage det selv så slipper jeg å sette meg inn i noe annet enn kun mitt eget verk :!:

dagens last:

IMGP1192.JPG

funker sku.5483 på mitt nikon d200? ja.

IMGP1191.JPG

Lenke til kommentar
kjenner følesen du :p

brevet jeg sitter med fra de fikk jeg lørdag med beskjed om at pakken går i retur om 2uker om jeg ikke sender inn kvittering, men de var såpass kjappe at pakken gikk i retur torsdag..

Det værste er at de holder på sånn, tatt i betraktning at de vet/burde vite at mottakere ER genuint interessert i å ordne opp.

de har fullmakt liggende til og åpne mine pakker for kontrollere verdi.

jeg hadde forventet de åpnet og anslo en verdi så sendte den videre med den summen som tollverdi, så heller lot meg bestride summen etterpå.

tviler på de er så veldig mange som kjøper varer for et par tusen og hundrevis av kroner i porto for og bare la det gå i retur.

at de ikke engang prøvde ringe meg synest jeg er litt utrolig.

Cruzader: Uff, så du driver med videresalg av varer fra DX? Synes synd på de som faktisk handler på slike sider.

Har sett en side der de selger varer for 1000kr som du kan få på DX for 100kr.

Klarer du å loppe folk for mye penger da?

vil ikke si jeg lopper folk, jeg tar på det meste 70% profit på varer som er lave i pris, på en vare til gjerne 180kr fra dx tar jeg 220-250kr.

vil ikke si jeg lopper folk siden de sparer penger i forhold til en norsk butikk.

på en bra dag når jeg selger for gjerne 10 000kroner går 2000-3000kr i min lomme.

ser jagarock virkelig trenger hver krone han kan tjene for og kjøpe nye bilder til stuen :p

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Cruzader: Uff, så du driver med videresalg av varer fra DX? Synes synd på de som faktisk handler på slike sider.

Har sett en side der de selger varer for 1000kr som du kan få på DX for 100kr.

Klarer du å loppe folk for mye penger da?

å videreselge fra dx er en bra ting. folk i norge får opp øynene for hvor billig en ting KAN være, så de blir mer nyskjerrige på å importere selv, kanskje det fører til lavere priser i norge? og det er MASSE folk som ikke tør å betale på internett, og MASSE folk som aldri i livet hadde tørt å sette sin fot på et utenlandsk nettsted om de selv hadde fått betalt for det. videreselgere gjør disse folka bare en tjeneste, ved å selge ting til dem billigere enn om de hadde gått i en vanlig norsk butikk.

Lenke til kommentar
Regner med at dere som selger for over 50k i året har startet eget firma og betaler moms m.m.?

Haha, jeg tviler. :hrm: Noen har nok det, men det er helt sikkert mange som driver svart. Det synes jeg ikke noe om!

DX er fantastisk! Går og venter på en laptoplader + klokke. Glede seg! :cool:

Lenke til kommentar
Regner med at dere som selger for over 50k i året har startet eget firma og betaler moms m.m.?

du betaler ikke moms på dropship som firma, som videreformidler istedenfor direkteselger står momsansvaret med mottaker og når det er pakker under 200kroners grensen forsvinner problemet.

registrering for mitt firma ligger i papirbunken til brønnøysundregisteret, går utfra det ikke tar så veldig lang tid.

Sikkert ikke alle dere som direkte lopper, men de fleste slike butikker jeg har sett gjør det. Ikke opplyser dem hvor dem får varene fra heller, eller at det tar 3-4 uker for å få varen.

en pakke fra dx tar jo ikke 3-4uker.

er veldig sjeldent jeg opplever en pakke tar over 2uker.

strengt tatt setter jeg profitmarginen på 5% kan jeg selge deg varen til 5% under dx sin pris (prisen til privatkunder that is) samt gi deg raskere levering enn om du bestilte den selv siden jeg som affiliate blir prioritert over deg i pakking og support.

men er ikke nok konkuranse i dropship til at det er nødvendig gå såpass ned i pris, så kan jeg ta 50% profit og selge bra så hvorfor ikke.

telenor tok over 50% profit på iphone i norge og den solgte som hakka møkk likevell :p

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...