Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Outward Registered Letter

Destination - Norway

The item (RB1051xxxxxHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 10-Nov-2009.

Når tror dere som bestiller ofte at jeg får pakken?

Og jeg har bestillt for over 15$, men det står letter. Og, ja sendingen er delt i to. Men siden det står det det står så begynner jeg å lure... Får jeg alt i en pakke tror dere? (Se på bildet under også)

Regner med at du får ordren i flere pakker, den første vil være de tingene som er merket sendt på DX. Du vil ikke få sporingsnummer på de andre pakkene. Har erfart at pakkene tar minst 2 arbeidsdager fra de er sendt fra Hong Kong, gjerne mer (regner vanligvis med 4 dager), til de har blitt registrert i Norge. Bor i Trondheim og da tar det normalt 2-3 dager til før varen er postkassa. Blir vel litt mindre hvis du bor i Oslo. Selv regner jeg med at det tar ca 7 dager fra varen er meldt sendt fra Hong Kong til den ligger i postkassa/du får hentelapp.

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar
Hvordan deler man opp i flere pakker ?

Er det ett minstebeløp man MÅ bestille for eller kan man bestille noe for for.eks 2$ og alt er greit ?

Jeg bestile noe til $0.01 en gang og fikk den :p Ikke på DX da, men på FocalPrice.

Har denne nettbutikken samme vilkår son DX ?

Lenke til kommentar
etter snart 2500 pakker kan jeg telle de som har tatt over 3uker på en hånd.

typisk blir pakken sendt fra dx neste arbeidsdag etter bestilt så 6-8arbeidsdager til mottaker.

Da er det jo uber merkelig at dette tar så lang tid. Har opplevd et par ganger at de ikke har varen på lager og at det tar lang tid pga det, men 17 dager på frakten har jeg aldri vært i nærheten av. Mange ganger går det jo raskere fra Hong Kong til Norge, enn inad i Norge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...