Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fant ut at det er litt morsommere å gjøre alt selv direkte fra produsentene, får med 1 år garanti og kjapp kinasupport på msn :) frakten til noen av de kinerserne er slett ikke syk, bare bestille et par ting i samme slengen så sparer man inn på tollbehandlinga og 25% mvaen. ser at de jeg bestiller fra har en type mp3spillere dx selger, 19usd stykket på dx, 4.6usd hos produsenten her.. så får du siste firmware og alt.

Frister litt dette her. Hvor finner jeg kontaktinfoen til de diverse produsentene? Evt. Produsentnavn.

Lenke til kommentar

fordelen med dx er at du slipper betale moms på varene selv som firma, siden det er videreformidling ikke direktesalg :D

garanti ansvar etc står også på dx som stortsett er 6-24måneder.

har tidligere kjøpt litt småelektronikk direkte fra fabrikk som var grei kvalitet, men må stortsett litt opp i kvanta for de pene prisene.

f.eks de dstt kasettene for ds som dx tar 4-5$ for tok fabrikken vi så på priser hos 0,37$ stk ved kjøp av 500.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
alibaba er vel største, ihvertfal som jeg har funnet.

Ville vært litt forsiktig med Alibaba, har flere kamerater som har brent seg der.

Selv bruker jeg en annen direkte import side som er genial, men som av praktiske årsaker ikke kommer til å nevnes her.

En annen ting som er viktig ved import er å prøve produktene før salg sånn at du vet det fungerer, har selv holdt på med import/salg i snart 10-15 år, men desverre har de fleste fått opp øynene for privatimport og det er vanskelig å få solgt noe, man bør helst ha ting på lager.

Lenke til kommentar

en 10-15år mer enn meg da :p

nærmer meg halvåret og ligger gjennomsnittslig på 65-70ordrer dagen som er mer enn jeg forventet etter et halvår så klager ikke.

jeg har funnet firma gjennom alibaba 2ganger som begge var greie men det var små ordrer.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

jeg tok kontakt med 3firma sist jeg skulle bestille et lite parti elektrovarer, googlet firmaene litt så kontaktet de 2 som hadde fått best tilbakemeldinger/omtaler.

ene av de svarte raskt på mailene og virket seriøse, fikk bestille et eksemplar først som prøve så etter testet den bestilte jeg 100.

Lenke til kommentar
en 10-15år mer enn meg da :p

nærmer meg halvåret og ligger gjennomsnittslig på 65-70ordrer dagen som er mer enn jeg forventet etter et halvår så klager ikke.

jeg har funnet firma gjennom alibaba 2ganger som begge var greie men det var små ordrer.

Vel, nå skal det sies at dette ikke er noe jeg gjør for å få hjulene til å gå rundt eller noe da jeg har en veldig godt betalt jobb, mer som en av mine mange hobbyer.

Lenke til kommentar
kan ikke huske sist jeg hadde en pakke snike seg gjennom tollen, tror de misliker meg eller noe sånt :/

før ble kanskje 20% stoppet mens nå 99,99999%

Får det meste med DHL og da blir ingenting stoppet, det er enkelte ganger helt absurde innholdsfortegnelser bestillte ett parti Solbriller, verdien var satt til 10$ og pakken var merket som "Motorcycle parts" hehe

Lenke til kommentar

Mine DX pakker (tracking) kommer i grunn raskt synes jeg, derimot sliter jeg med andre pakker fra Hong Kong for tiden. Har ei nå som "ankom mottakerlandet" slutten av oktober og som ikke er gjort noe mere med :cry: Dårlig tegn? (muligens returnert(?) eller ville det i tilfelle fremkommet på pakkesporing oversikten?

Lenke til kommentar

Tviler på om det finnes men sprø like vell:

Noen som vet om ett eksternt harddisk kabinett for 3,5" SATA harddisker men USB 2.0 og eSATA kontakt til maks 200,-? :dribble:

Vil denne virke til å lade creative zen stone plus?

Lader den nå VIA usb på data men greit med mulighet til å lade den på strømnettet=)

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...