Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager om det er noen tråder om dette, men er det noen regler om det å drive med videresalg sånn i det små? Det er jo en veldig god mulighet til å tjene seg litt lommepenger, men det virker litt "for godt til å være sant".

 

du kan omsette for 50000 i året uten å betale moms. hvis folk kommer å henter ting hos deg, og betaler deg cash, kan du tjene så fett du bare vil uten å skatte. det er bare pengene som går inn på kontoen din som blir registrert noe sted. det er kjempeenkelt å tjene penger på dette. anbefaler deg å selge ting du selv har testa, for det kommer mye spørsmål, og det kommer også folk tilbake til deg som har fått noe som ikke funker. sats på solide varer er mitt tips, da kommer gjerne samme folk tilbake til deg og kjøper mer og tilogmed anbefaler deg til sine bekjente.. :yes:

 

fikk denne her hjem idag:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11064

 

tenkte jeg skulle teste den fordi markedet for billige symaskiner er ganske stort fant jeg ut. har testa nå, men huff detta var ikke noe å skryte av.. så denne fks. kommer jeg ikke til å selge, for da veit jeg at jeg kommer til å få pes :roll:

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
hvis folk kommer å henter ting hos deg, og betaler deg cash, kan du tjene så fett du bare vil uten å skatte. det er bare pengene som går inn på kontoen din som blir registrert noe sted.

Du er midlertidig pliktig til å oppgi det, selv om det ikke går inn på noen konto. Svart arbeid er faktisk ikke lov.

Lenke til kommentar
hvis folk kommer å henter ting hos deg, og betaler deg cash, kan du tjene så fett du bare vil uten å skatte. det er bare pengene som går inn på kontoen din som blir registrert noe sted.

Du er midlertidig pliktig til å oppgi det, selv om det ikke går inn på noen konto. Svart arbeid er faktisk ikke lov.

 

Dette skal jeg være forsiktig å utale meg om og unskyld meg om jeg tar feil. Dette har jeg egentlig ikke peiling på...

 

Men det er jo ikke arbeid å selge noe, og jeg har aldri hørt om "Svart salg" før.

Tar jeg feil?

 

EDIT: Eller det er jo kanskje arbeid å selge, det er jo folk som lever av det. :hmm:

 

Ontopic:

Har bestilt 10mW grønn laser fra DX. Er det noen som har bestilt samme og kan poste noen bilder eller lignende? Kan ikke vente til jeg får den... sku.938

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Takk for alle svar og ja, du er jo arbeidsløs når du selger i ditt private navn, siden du pr. definisjon selger tingene brukt. Det er iallefall logisk.

 

Som det rettmessig er påpekt burde jeg vel ha brukt litt flere ressurser på søk selv, så jeg får komme med noe annet til tråden:

 

Bestilte denne idag:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2354

 

Skal være bursdagsgave til min far, som bruker handsfreesettet på telefonen sin mye, bla. til radio, men som flislegger er ledningene alltid i veien, eller rykkes ut av ørene hans. Håper den funker da...

Lenke til kommentar

Jo, det vil nå jeg si i alle fall. :p

 

Men selger du ting privat, f.eks. TVen eller gitaren din på Finn eller QXL så må du jo ikke oppgi det(tror jeg, rett meg om jeg tar feil). Og dette vidresalget er slik jeg forstår det kjøpt og solgt privat, på samme måte som TVen og gitaren. Er det svart arbeid?

 

EDIT: Litt treg der...

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
Bestilte denne idag:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2354

 

Skal være bursdagsgave til min far, som bruker handsfreesettet på telefonen sin mye, bla. til radio, men som flislegger er ledningene alltid i veien, eller rykkes ut av ørene hans. Håper den funker da...

Jeg har og bestillt det bluetooth headsettet og det funker helt knirkefritt så langt:P Har hatt det i ca 1 uke nå men kan anbefale deg og kjøpe en Sku 3529 siden det ikke følger med en USB ladekabel ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en bra laser for å leke med katter?

 

Må selvsagt være en svak laser som ikke skader øynene (eller vil alle lasere være farlige?), og som fortrinnsvis bruker vanlige AA- eller AAA-batterier.

 

Noen som har erfaringer med noen dritbillige og likevel allrighte lasere av den typen på dx?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...