Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan trygt annbefale denne butikken!

Har bestillt ca 4 ganger derfra, frakten tok 8-10 dager, noe jeg er veldig fornøyd med (kommer tross alt fra kina). Så lenge du ser på ratingen på varene så er det utrolig mye bra til en fin pris:)

Anbefaler alle å kjøpe denne saken til $0,01

-> http://dealextreme.com/details.dx/sku.1888

da merker de pakken med gavestempel, så da bettaler du ikke toll opp til 1000 kr, fjerner også DX logoen, noen har visst hatt litt problemer med tollen når de har sett DX logoen;)

Lenke til kommentar
Kan trygt annbefale denne butikken!

Har bestillt ca 4 ganger derfra, frakten tok 8-10 dager, noe jeg er veldig fornøyd med (kommer tross alt fra kina). Så lenge du ser på ratingen på varene så er det utrolig mye bra til en fin pris:)

Anbefaler alle å kjøpe denne saken til $0,01

-> http://dealextreme.com/details.dx/sku.1888

da merker de pakken med gavestempel, så da bettaler du ikke toll opp til 1000 kr, fjerner også DX logoen, noen har visst hatt litt problemer med tollen når de har sett DX logoen;)

 

Det er ingen garanti desverre. På min første ordre hos DX brukte jeg en slik 0.01$. Men den ble sendt tilbake likevel. Muligens pga den aksjonen som tollvesenet hadde. Men de 4-5 pakkene etterpå har gått fint. (Uten 0.01$-ting.) Faktisk kom en som hadde høyere pris enn 200,- også igjennom uten noe ekstra. Tipper at om alle velger $0.01-tingen så vil det bli stoppet etterhvert..

Lenke til kommentar

Joda, har handlet plenty fra DX selv. Altid fått varene mine, men i det siste har jeg ikke bestillt noe pga høy Dollar kurs.

 

HUSK bestiller du for over 15 USD blir varene send rekommandert (ihvertfall hovedpakka).

Dermed kan du følge med hvor pakka er på postens side evt www.hongkongpost.com

 

Sålenge vare verdien er under 200 NOK skal du få pakka di - hvis ikke klag til tollvesen, evt med utskriften av paypal som bevis. Pleier å stå "AVVIK i Produksjonen" på postens side, det betyr at pakka blir tollbehandlet/skjekket.

 

Det at DX sine priser er inkl P&P er jo både og. Enkelt å forholde seg til, men om de hadde priset varen lavere + angitt porto kunne man bestille dyrere varer uten å betale toll! Er jo noe dritt med denne 200 kr grensen. Alle andre satser blir høynet, untatt frigrense :(

Lenke til kommentar
Gir du meg en link til det antistatiske armbåndet?

 

 

Her :D koster under 2 dollar, er en del billigere enn nettsjappene i Norge :p

 

 

Har prøvd å bestille meg en USB til SATA adapter, 1300-lighter og anti-statisk armbånd fra DX nå, blir spennende å se om det kommer gjennom tollen da.. :p

:love:

 

Høhø >:3 blir ikke trygt å være i nærheten av meg da.. :p

Endret av Kong _Kake
Lenke til kommentar

Hei!

 

Nå har jeg lest litt rundt på forumet angående varer som blir stoppet i tollen. Hvis jeg forstår det rett, så er det slik at pakken ikke blir stoppet i tollen hvis verdien er under 200 kr ekslusivt frakt?

Hvis man for eksempel handler for tilsammen 300 kr og deler denne ordren opp i 2 ordre, så slipper man å bekymre seg for at varen blir stoppet?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Nå har jeg lest litt rundt på forumet angående varer som blir stoppet i tollen. Hvis jeg forstår det rett, så er det slik at pakken ikke blir stoppet i tollen hvis verdien er under 200 kr ekslusivt frakt?

Hvis man for eksempel handler for tilsammen 300 kr og deler denne ordren opp i 2 ordre, så slipper man å bekymre seg for at varen blir stoppet?

 

Takk for svar!

Nei. Jeg kjøpte en ting på 170 kr for et par uker siden. Den ble stoppet i tollen og gjennomsøkt. Men måtte ikke betale noe da (under 200kr).

Lenke til kommentar
Hei!

 

Nå har jeg lest litt rundt på forumet angående varer som blir stoppet i tollen. Hvis jeg forstår det rett, så er det slik at pakken ikke blir stoppet i tollen hvis verdien er under 200 kr ekslusivt frakt?

Hvis man for eksempel handler for tilsammen 300 kr og deler denne ordren opp i 2 ordre, så slipper man å bekymre seg for at varen blir stoppet?

 

Takk for svar!

Nei. Jeg kjøpte en ting på 170 kr for et par uker siden. Den ble stoppet i tollen og gjennomsøkt. Men måtte ikke betale noe da (under 200kr).

 

Okey. Dvs at så lenge ordren har en verdi under 200 kr, så slipper jeg å betale noe mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...