Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Lagde meg en GU10 spot pære i dag.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2394 (5,36$)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13552 (3,23$)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15085 (5,05$)

ca 82kroner for denne hjemmelagde GU10 pæra.

Kjøp av 3x blir: $4.56 + $2.63 $4.28 = $11,47 = 69kr pr stk

post-44821-1255003327_thumb.jpgpost-44821-1255003333_thumb.jpgpost-44821-1255003344_thumb.jpg

Vanlig 50w halogen:

post-44821-1255355391_thumb.jpg

Hjemmelaget pære med reflektor:

post-44821-1255355417_thumb.jpg

Hjemmelaget pære uten reflektor:

post-44821-1255355457_thumb.jpg

Har ikke målt men den skal ikke bruke noe mer enn 3watt. Og det er ikke så ille.

Den har stått på i ca 1 time nå. Og den er ganske varm, men ikke like varm som en av halogenpærene jeg bruker hjemme.

Blir spennende å sammenligne med de jeg har hjemme. Kanskje jeg kan ta noen flere bilder. =)

Noen som har erfaringer fra lignende? Jeg er ute etter en ganske kraftig men noe varmere farge som kan bytte ut halogen hjemme. Sett litt på disse http://www.newark.com/bridgelux/bxra-w0400...rray/dp/45P5615 men er litt for dyrt synes jeg.

Edit1:

Lagt til 3 bilder

Endret av Uthur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som venter på pakke fra DX så vær klar over at POSTEN kan lage mye krøll som hindrer deg i å få pakken din.

Selv om dette er off topic kan det være greit med litt info.

Jeg skulle hente to pakker, men kun en var ankommet "post i butikken" min.

Den andre pakken hadde posten levert til en annen butikk med helt annet postnummer.

Det ble avtalt mellom butikkene at pakken skulle flyttes til min "post i butikk" slik at jeg kunne hente den neste dag.

Pakken har ikke kommet, den er ikke trackbar og sansynligvis tilbakesendt til Oslo.

Jeg har mailet posten på saken så får vi se hva som skjer.

Det forbauser meg ikke om posten nu surrer så mye at pakken blir tilbakesendt til DX.

Time will show.

Man har 14 dagers hentefrist på slike pakker og 14 dager forsvinner kjappt i surr.

Lenke til kommentar
Pakken har ikke kommet, den er ikke trackbar

Er ikkje alt DX sender rekommanderte brev med sporingsnummer? Alle bestillingar over $15 får dette. Bestillingar under $15 blir sendt som brev, og havnar rett i postkassa (slik har det gått med meg i alle fall). Så at du har ei pakke du må hente på postkontoret som du ikkje har sporingsnummer på er ei lita gåte - med minder den er for stor for postkassa di. :)

Lenke til kommentar

Nå er det 1 uke siden jeg sendte mail å lurte på hvior det hadde blitt av tingene mine for det er over 2 uker siden jeg bestilte og ikke fått svar eller noe tegn til liv.

hva skal jeg gjøre da jeg ikke får kontakt uansett.

send mail i flere kategorier så det er ikke problemet, men kan NOEN vær så snill å hjelpe meg nå?

si hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Nå er det 1 uke siden jeg sendte mail å lurte på hvior det hadde blitt av tingene mine for det er over 2 uker siden jeg bestilte og ikke fått svar eller noe tegn til liv.

hva skal jeg gjøre da jeg ikke får kontakt uansett.

send mail i flere kategorier så det er ikke problemet, men kan NOEN vær så snill å hjelpe meg nå?

si hva jeg må gjøre?

Jeg vet ikke om du har lest de siste sidene, men det har vært nevnt at det er helligdager i Kina, så det gjør at virksomheten "stopper opp" litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...