Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

sist DX posta skrytestats sendte de ut en rundt 18-20TEU dagen, blir litt pakker det når du tenker på hvor små mesteparten av de pakkene er.

1TEU = 20x8x8fot (35m3).

om det er inkludert volumerate sine pakker også er jeg ikke helt sikker på.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sist DX posta skrytestats sendte de ut en rundt 18-20TEU dagen, blir litt pakker det når du tenker på hvor små mesteparten av de pakkene er.

1TEU = 20x8x8fot (35m3).

om det er inkludert volumerate sine pakker også er jeg ikke helt sikker på.

mener du 18-20 pakker om dagen?

Lenke til kommentar

de selger nok endel større kvanta også, de 2 butikkene de har rettet mot privatpersoner er DX med rabatter for 3-10varer så volumerate med rabatter på opptil 500 varer omgangen.

i europeiske priser koster varene deres ca ingenting, så er ganske mange automatiserte nettbutikker rundtom som videreselger.

tar ikke så utrolig mange timene sette opp en butikk som automatisk oppdaterer lagerstatus mot dx og automatisk bestiller varene til kunden når bestillingen har gått igjennom og er betalt, det som tar tid er legge til alle varene.

samt noe drit finne billige oversettere for land som ikke bruker engelsk.

Lenke til kommentar

DX har sikkert flere titalls millioner registrerte kunder og flere hundre tusen ordre hver dag. Jeg regner med det er flere hundre ansatte som tar seg av ordrene og at lageret har et areal tilsvarende minst en fotballbane. Årlig omsetning i dollar er trolig 9-sifret.

Kundesørvis eller DX forumet kan sikkert svare litt mer nøyaktig. Muligens også linke til en offentlig årsrapport.

Lenke til kommentar
post-196150-1254925201_thumb.png

order recieved in stock

Vil det seie at det berre står igjen å pakke og sende?

Ja, det betyr at de har mottatt varen(e) fra leverandør(ene) og er klare til å pakke det. Vet ikke om du har fått det med deg, men de har og har hatt ferie i Hong Kong. Tar nok en del dager, muligens uker, før de er like "raske" som før.

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke LED med E14 sokkel, men en litt jalla-løsning er å kjøpe LED med E27 sokkel og bruke adapter til E14 sokkel.

PS. Adapteren fant jeg via Google, ikke DX.

Da blir lypæra stikkende ut av lampa da :p Andre billignettsider som har E14 LEDpære?

EDIT: fjernet bildet

EDIT2: Fant på eBay

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

2.5 uke tok min første pakke denne gangen, helt grei tid. Håper jeg får de andre på samme tiden, er et par gaver der jeg ikke ønsker å stresse med.

Ellers så ser kvaliteten på alt jeg har fått på mine handler til nå ut til å være helt grei. Men vil anbefale alle som handler til å lese hva som skrives i forumet eller i anmeldelsene på siden, da dette kan være med å filtre ut endel "tvilsomme" objekter.

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke LED med E14 sokkel, men en litt jalla-løsning er å kjøpe LED med E27 sokkel og bruke adapter til E14 sokkel.

PS. Adapteren fant jeg via Google, ikke DX.

Da blir lypæra stikkende ut av lampa da :p Andre billignettsider som har E14 LEDpære?

EDIT2: Fant på eBay

Hvis man vil betale noe mer for noe som sansynligvis er vesentlig bedre behøver man ikke dra lenger enn til Clas Ohlson for å få E14 LED-pærer. Der finnes det både illum- og mignonpærer.

Lenke til kommentar
Noen som kjenner til prosessen når man ikke har mottatt alt man har bestilt? Jeg har en bestilling som er delt opp i to kolli, og kun det ene har kommet frem. Naturlig nok er det kun det billige kollo som har kommet frem...

Jeg har kontaktet kundeservice, men har ikke hørt noe tilbake.

Fikk mail fra kundeservice i dag, om at pakken var blitt "delayed in packing" - og at de derfor skulle sende den ekspress til meg. Pakken ble sendt den 5, og ankom postkontoret i dag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...