Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trykker på "dont have paypal" nede til venstre i stedet for å logge inn på paypal.

Jeg har kun brukt denne funksjonen, men som enkelte har påpekt, er det mulig det er begrensninger på hvor mange ganger du få lov til dette, uten å lage konto for å bekrefte at du er eier av kortet som er i bruk.

Lenke til kommentar
Jeg trenger en USB (USB 2.0) hub med 4 porter. Men alle jeg har sett til nå er USB 1.1 ifølge "user reviews"

Noen som vet om DX selger noen 4-ports USB hubber som faktisk er USB 2.0?

Hvis du søker på "hub" i søkerfeltet finner du flere alternativer hvor brukerne ikke mener det dreier seg om versjon 1.1

Lenke til kommentar
Du trykker på "dont have paypal" nede til venstre i stedet for å logge inn på paypal.

Jeg har kun brukt denne funksjonen, men som enkelte har påpekt, er det mulig det er begrensninger på hvor mange ganger du få lov til dette, uten å lage konto for å bekrefte at du er eier av kortet som er i bruk.

Takk dere som har svart!

Det var ikke akkurat det det stod, men jeg fant det. :p

Jeg trykket på standard paypal eller noe i carten og der stod det på siden "Don't have paypal account?" og så var det en link der det sto continue. Antar det er rett... Takk igjen!

Og, enda ett spm. Hvis jeg bruker den metoden kan jeg da bruke visa elektron?

Lenke til kommentar

Nei, ikke om du har vanlig elektron. Du må evt ha elektron for netthandel, som så langt jeg vet, ikke er vanlig i norge.

Og glemte å si at du må velge alternativ 2 ifra DX, for så trykke continue på "dont have paypal", så ja, du er på riktig vei.

Lenke til kommentar
Bare meg eller ser disse produktene ut til å komme ifra DX? :p

Det finns tonnevis av butikker og privatpersoner der ute som bestiller fra DX og selger til overpris :p

spørs på definisjonen av overpris da :D

jeg bruker stortsett legge på 30% men er jo fortsatt under butikkpris i landene jeg selger i.

får jo av og til mails fra folk som lurer på hvordan jeg kan selge så billig når jeg har lagt på opptil 50% :p

Lenke til kommentar
Nei, ikke om du har vanlig elektron. Du må evt ha elektron for netthandel, som så langt jeg vet, ikke er vanlig i norge.

Og glemte å si at du må velge alternativ 2 ifra DX, for så trykke continue på "dont have paypal", så ja, du er på riktig vei.

1.

Jeg har "vanlig" visa elektron, tror jeg. Og jeg har nettbank om det har noe å si.

2.

Ja, det var det jeg gjordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...