Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

For å kjøpe ting på dx når man er under 18:

 

Lag en konto på paypal.com.

Når du har laget konto, kan du gå inn på nettbanken din og overføre penger til paypal kontoen din (det gjør du ved å gå inn på "betaling", akkurat som du skulle betalt en regning)

For å finne ut hvordan du gjør dette går du inn på "etterfyll" på paypal siden din. Easy! ;)

 

Bilde av siden med instrukser:

post-105746-1254336406_thumb.jpg

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du mellt fra på riktig skjema?

 

Akkurat det samme skjedde meg. Jeg meldte fra på riktig skjema og etter noen dager fikk jeg melding fra DX med link jeg skulle henvende meg på nytt.....noe som er gjort.

Den første svarmailen jeg fikk var med bilde.

DX meldte om bug hos PP og jeg får melding i slutten av uken om bestillingen er grei eller må sendes på nytt.

 

Veldig greit å betale med kredittkort når slike ting skjer.

 

Du finner skjemaet ved å gå inn på RMA i kontoen din og finne rett link av listen.

 

ja er ganske sikker på at jeg brukte riktig skjema og har sendt til litt flere forskjellige for sikkerhetsskyld.

 

dette er et par dager siden nå og enda ikke fått svar.

jeg bestilte for godt over en uke siden så den beskjeden burde ha kommet snart...

 

Jeg ventet over en uke før 1. svar kom.

I denne mailen følger det en link som du kan respondere på.

Etter dette går saksbehandlingen forholdsvis kjappt , men du må regne med at det går noen dager.

Lenke til kommentar

Konto eller ikke konto.

 

Hvis dere hadde giddet å bla litt vil dere se at problemstillingen omkring kort og paypalkonto har vært oppe her på tråden ørten ganger tidligere.

 

Forslaget mitt er at dere etablerer ny tråd med problemstillingen her på

"Butikker og verksteder".

Det vil flere ha nytte av.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Jeg programmerer, Fikk pengene for den ene jobben inn via paypal, betalte så dealextreme :) ( Og om jeg vil sette penger inn på konto selv, går jeg enten ned i banken, eller spør pappa )

 

 

Er det noen andre muligheter til å sette penger inn på kontoen?

 

F.eks payex kontantkort? Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Jeg programmerer, Fikk pengene for den ene jobben inn via paypal, betalte så dealextreme :) ( Og om jeg vil sette penger inn på konto selv, går jeg enten ned i banken, eller spør pappa )

 

 

Er det noen andre muligheter til å sette penger inn på kontoen?

 

F.eks payex kontantkort? Noen som har prøvd det?

Overfør fra nettbank til PayPal-kontoen. Det er det jeg har gjort i 2 år nå. Jeg er 17 nå.

Lenke til kommentar
Jeg programmerer, Fikk pengene for den ene jobben inn via paypal, betalte så dealextreme :) ( Og om jeg vil sette penger inn på konto selv, går jeg enten ned i banken, eller spør pappa )

 

 

Er det noen andre muligheter til å sette penger inn på kontoen?

 

F.eks payex kontantkort? Noen som har prøvd det?

 

Jeg skrev en miniguide øverst på denne siden, les før du spør ;)

Lenke til kommentar

Jippi! Pakken brukte bare 4 dager fra HongKong til Tromsø! Det er som regel mindre enn det tar med en pakke fra Tromsø til Tromsø :b.

 

Sorte DIY rubiks kuben er knallgod! Kostet vel 32 kr stk, og er bedre enn orginalen til 139kr på ClasOhlson. Anbefales.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16433

 

De selger også en DIY kube som visstnok skal være fra Cube4You, som er ett kjent merke i rubiksverdenen. Denne skal være bedre kvalitet på enn den vanlige diy fra dx.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21524

Endret av biudhveh
Lenke til kommentar
For å kjøpe ting på dx når man er under 18:

Lag en konto på paypal.com.

Når du har laget konto, kan du gå inn på nettbanken din og overføre penger til paypal kontoen din (det gjør du ved å gå inn på "betaling", akkurat som du skulle betalt en regning)

For å finne ut hvordan du gjør dette går du inn på "etterfyll" på paypal siden din. Easy! ;)

Skal man lyve om at man er 18 for å lage konto da eller?

Å skrive inn den virkelige fødselsdatoen funker i hvertfall ikke, får beskjed om at man må være 18.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...