Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var nettop ferdig med en order, gjennom PayPal osv. Siste trinnet hvor jeg bekrefter sendingsinformasjonen på DX siden. Og trykker bekreft, så laster siden i 2 sekunder. Før hele siden blir hvit, og Firefox sier at siden er ferdig lastet.

 

Dette har jeg ikke opplevd før? På Paypal kontoen så står det at beløpet er trekt. Men DealExetreme har ikke sent meg Bekreftelsesmail på at de har mottatt orderen..

 

lignende stuff har hendt meg også 4-5 ganger siste 2 dagene. ordren ble registrert alle ganger da under account summaries selv om jeg ikke fikk mail om det. bortsett fra en gang, den må jeg sende inn spørsmål om.

 

Hva gjorde du da du sendte in spm?

Lenke til kommentar
de ordrene jeg la inn for 2 uker siden tok det en uke før de begynte å pakke.

de ordrene jeg la inn for 2 dager siden er nå under pakking.

 

tydeligvis litt ustabil arbeidsmengde på dem.

 

Og begge gangene tok det like lang tid før varen ankom fra leverandør til DX? Isåfall er det første gang jeg ser det tar så lang tid før DX mottar noe fra leverandør til det pakkes.

Lenke til kommentar
er det bare jeg dom har opplved at orde nr fra DE aldri kommer på mail, før jeg har sendt mail til dem å klaget om det?

har fått paypal kvitering, mne ikke fra DE. dette har skjedd to siste bestillingene.

 

irriterende å måtte sende en mail til dem hver gang...

 

Lurer fortsatt på dette.'

nå har jeg også sendt to mailer og ikke fått noe svar enda på noen av dem.

bestilte forrige onsdage eller noe..

 

står ordrene på kontoen din da? de bruker å dukke opp der selv om du ikke får opp kvittering.

 

Nei, ikke fått noe annet enn kvitering fra paypal...

enda ikke fått svar fra dem så, what to do ?

Lenke til kommentar

Har du mellt fra på riktig skjema?

 

Akkurat det samme skjedde meg. Jeg meldte fra på riktig skjema og etter noen dager fikk jeg melding fra DX med link jeg skulle henvende meg på nytt.....noe som er gjort.

Den første svarmailen jeg fikk var med bilde.

DX meldte om bug hos PP og jeg får melding i slutten av uken om bestillingen er grei eller må sendes på nytt.

 

Veldig greit å betale med kredittkort når slike ting skjer.

 

Du finner skjemaet ved å gå inn på RMA i kontoen din og finne rett link av listen.

Lenke til kommentar
Husk å sjekk pakkesporingen når den faktisk blir sendt. Min var ferdig pakket rundt 23.09.09 og ble ikke sendt før 27.09.09

 

Det kan ta opp til flere uker fra pakken er blitt sendt fra DX til HKPost får den på flyet og selv om HKP oppgir at pakken er sendt er dette langt fra sikkert.

Først 2 - 3 dager etter at HKP bekrefter at pakken er sendt kan du regne med at den kan spores.

 

Smørr tykkt på med tolmodighet i ventetiden som kan bli lang.

 

Venter fortsatt på pakke fra DX som ble bestillt for over 4 mndr. siden. Her har det foreløpig vært 3 ETA datoer som ikke har holdt så her er det bare å vente.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Har du mellt fra på riktig skjema?

 

Akkurat det samme skjedde meg. Jeg meldte fra på riktig skjema og etter noen dager fikk jeg melding fra DX med link jeg skulle henvende meg på nytt.....noe som er gjort.

Den første svarmailen jeg fikk var med bilde.

DX meldte om bug hos PP og jeg får melding i slutten av uken om bestillingen er grei eller må sendes på nytt.

 

Veldig greit å betale med kredittkort når slike ting skjer.

 

Du finner skjemaet ved å gå inn på RMA i kontoen din og finne rett link av listen.

 

ja er ganske sikker på at jeg brukte riktig skjema og har sendt til litt flere forskjellige for sikkerhetsskyld.

 

dette er et par dager siden nå og enda ikke fått svar.

jeg bestilte for godt over en uke siden så den beskjeden burde ha kommet snart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...