Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Kan dere anbefale meg en lommelykt fra DX med kraftig LED? Helst 3W.

 

Ellers så må jeg bare i at nuppefjerneren til 25 kr har vist seg å være mer nyttig enn jeg først trodde. Jeg har gjenopplivet en rekke plagg som bare har blitt liggende fordi nuppene gjorde de stygge. Vel anvendte 25 kroner. :thumbup: Det er bare et tips for de som ikke vet hva de skal fylle resten av 200 kr kvota si med.

 

Ups, jeg glemte å legge ved link. Sjekk ostebonden sitt innlegg et har linjer under her.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var SKU 24094 og SKU 28713 bestillt :)

Denne har du ikke lov til å bruke (jammeren altså). Du kan regne med at den vil bli stoppet i tollen, og hvis du har litt uflaks så får du et besøk av onkel...

 

-C-

Hehe tror nok ikke det, har hørt andre på forumet her som har bestillt den da den var til over 200krones grensen, den ble stoppet i tollen og ble fortollet..De måtte bare betale 115kr i postens gebyrer og 25% av innholdet, jammeren fikk de altså igjennom med at tollerne åpnet den og så på den i tilleg!

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen pga jeg ikke har fått svaret jeg trenger.

Jeg er under 18år, har konto og frikort. Hvis jeg videreselger ting fra DX på QXL for under 5000kr i året, så vil jeg aldri høre noe fra skatteetaten?

 

Tror ikke skatteetaten er det du skal bekymre deg mest for. Ville vært mer redd for kjøperne når de oppdager at de har vunnet en gjenstand som man får tilsendt fraktfrikk fra Kina for halv pris. For å ikke snakke om at du bryter retningslinjene til QXL ved å være mindreårig.

Lenke til kommentar

Jeg var nettop ferdig med en order, gjennom PayPal osv. Siste trinnet hvor jeg bekrefter sendingsinformasjonen på DX siden. Og trykker bekreft, så laster siden i 2 sekunder. Før hele siden blir hvit, og Firefox sier at siden er ferdig lastet.

 

Dette har jeg ikke opplevd før? På Paypal kontoen så står det at beløpet er trekt. Men DealExetreme har ikke sent meg Bekreftelsesmail på at de har mottatt orderen..

Lenke til kommentar
Jeg var nettop ferdig med en order, gjennom PayPal osv. Siste trinnet hvor jeg bekrefter sendingsinformasjonen på DX siden. Og trykker bekreft, så laster siden i 2 sekunder. Før hele siden blir hvit, og Firefox sier at siden er ferdig lastet.

 

Dette har jeg ikke opplevd før? På Paypal kontoen så står det at beløpet er trekt. Men DealExetreme har ikke sent meg Bekreftelsesmail på at de har mottatt orderen..

 

lignende stuff har hendt meg også 4-5 ganger siste 2 dagene. ordren ble registrert alle ganger da under account summaries selv om jeg ikke fikk mail om det. bortsett fra en gang, den må jeg sende inn spørsmål om.

Lenke til kommentar
er det bare jeg dom har opplved at orde nr fra DE aldri kommer på mail, før jeg har sendt mail til dem å klaget om det?

har fått paypal kvitering, mne ikke fra DE. dette har skjedd to siste bestillingene.

 

irriterende å måtte sende en mail til dem hver gang...

 

Lurer fortsatt på dette.'

nå har jeg også sendt to mailer og ikke fått noe svar enda på noen av dem.

bestilte forrige onsdage eller noe..

Lenke til kommentar
er det bare jeg dom har opplved at orde nr fra DE aldri kommer på mail, før jeg har sendt mail til dem å klaget om det?

har fått paypal kvitering, mne ikke fra DE. dette har skjedd to siste bestillingene.

 

irriterende å måtte sende en mail til dem hver gang...

 

Lurer fortsatt på dette.'

nå har jeg også sendt to mailer og ikke fått noe svar enda på noen av dem.

bestilte forrige onsdage eller noe..

 

står ordrene på kontoen din da? de bruker å dukke opp der selv om du ikke får opp kvittering.

Lenke til kommentar

Som det fremgår av tidligere postering har jeg samme problemstillingen.

 

Etter å ha meldt fra til DX har jeg fått svar om at de ikke har maktet å få avklaring med PP.

DX ba om å få ordren tilsendt på nytt svar på noen flere opplysninger.

Svar er sendt DX.

 

For mitt vedkommende spiller dette ikke større rolle da ordren vil bli gitt på nytt og den første innbetalingen på ordren vil bli kanselert.

 

Det har sine fordeler å betale med kredittkort!

 

Ved senere betalinger til PP vil jeg sørge for at det blir noe tid mellom ordrene når flere ordrer betales samme dag.

Det gikk litt kjappt mellom ordrene da uhellet var ute, men om det har hatt noen betydning vet jeg ikke.

 

Jeg har ikke PP konto.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...