Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøver og finne en "skøyt" for s-video kabel. Skal skøyte en 10 metring og en 5 metring. Så da trenger jeg en s-video skøyt F/F.

Finns dette hos DX?

Med så lang rekkevidde på et analogt signal så tror jeg heller at du skal se deg om etter en signalforsterker. Når du har gjort det da kan vi snakke om å legge til ekstra kabel :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Noen som vet om dealextreme fremdeles er i tollkarantene?

 

Hei.

 

DX har nå begynt å merke pakker til Norge med korrekt verdi, og strøket over GIFT (Som er ferdig trykket på merkelappene)

Så de to siste pakkene mine har ihvertfall kommet greit frem til meg.

 

Om du kjøper noe til over 200NOK, kan du fortsatt be de om å endre verdien og fikse litt på merkingen, men du kan da risikere at den blir stoppet uansett.

 

Nettulf

Lenke til kommentar
Hei, er det noen som har noen erferinger om denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315

 

Takker

 

Er en god del som har erfaringer med denne og lignende LASER. Men de er beklageligvis forhindret fra å svare her, da de ikke kan se innlegget ditt.... :no:

 

Seriøst, dette er IKKE et leketøy!

Er mange som ikke forstår hvor farlig denne og lignende enheter kan være, et blaff på mindre enn et sekund inn i et øye kan gjøre skade for resten av livet.

Selv refleksen fra et speil, glass eller en blank overflate kan skade.

 

Men bevares, den fungerer slik som beskrevet ja.

 

Nettulf

Lenke til kommentar
Hei, er det noen som har noen erferinger om denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315

 

Takker

 

 

Veit ikke helt hva jeg skal svare,, ikke verdens beste kvalitet men er nesten 100% sikker på at styrken som er oppgitt stemmer jeg har ikke måleinstrumenter men den "brenner" like bre hvis ikke bedre enn andre 200mw jeg har.

Dog siden det er rød er strålen er LAAAAnGT ifra så synlig som grønn..

Hvis du skal ha en brenne laser, velg denne hvis du skal ha en synelig laser velg grønn.

 

 

De fleste skjønner vel at med så sterke lasere skal man ikke peke mot andre personer eller sitt eget øye, lol.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...