Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg personlig bruker ikke søk, da jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe, jeg bare browser rundt random til jeg har 25-30usd i varer.

Men ser ut som at selve søket fungerte bra, selv om jeg kunne tenkt meg å søkt på kategorier også.

 

Did that on Ebay a couple of times. Ente med en Steampunk klokke for 98USD (var meninga) og Steampunk googles for 130USD (ikke meninga).

Lenke til kommentar

Jeg måtte selvfølgelig også benytte meg av denne fantastiske butikken og har nå prøvd å bestille noe. Jeg la det jeg skulle ha i handlekurven og betalte med paypal, men etter jeg hadde fullført betalingen kom jeg bare til en helt blank side. Jeg gikk tilbake til DX sin hovedside, jeg oppdaget dermed "Cart (4 items) - Checkout" helt oppe i høyre hjørne. Det virker som bestillingen min ikke har blitt registrert. Har fått kvittering via epost fra PayPal, prøvde å søke med kvitteringsnummeret jeg fikk fra PayPal på "track a single order", men ingen resultat. Er dette normalt, har jeg noe å frykte?

 

Har heller ikke registrert meg på siden.

Lenke til kommentar

Rart, normalt når betalingen har gått igjennom til paypal, blir bestillingen bekreftet til DX også.

Jeg har heller ikke registrert meg, handlet 3-4 ganger til nå, heller ikke registrert på paypal, og bare bruker "pay with visa" tingen deres direkte.

 

Alltid fått mail ifra DX 2-3 min etter bekreftelsen ifra paypal på at de har trukket penger.

 

Jeg ville prøvd å sende en mail til DX, med paypal info, kan jo ha skjedd en feil.

Lenke til kommentar
Jeg måtte selvfølgelig også benytte meg av denne fantastiske butikken og har nå prøvd å bestille noe. Jeg la det jeg skulle ha i handlekurven og betalte med paypal, men etter jeg hadde fullført betalingen kom jeg bare til en helt blank side. Jeg gikk tilbake til DX sin hovedside, jeg oppdaget dermed "Cart (4 items) - Checkout" helt oppe i høyre hjørne. Det virker som bestillingen min ikke har blitt registrert. Har fått kvittering via epost fra PayPal, prøvde å søke med kvitteringsnummeret jeg fikk fra PayPal på "track a single order", men ingen resultat. Er dette normalt, har jeg noe å frykte?

 

Har heller ikke registrert meg på siden.

 

Du har nok ingen ting å frykte, merker at det ofte kan gå en dag før jeg får noe bekreftelse fra DX.

Lenke til kommentar
Da venter jeg med å sende en eventuell mail til imorgen. Takk for svar:)

 

Men det faktum at jeg fikk opp en blank side etter fullført betaling kab vel ha noe med en feil på nettet å gjøre eller noe...? Hva er det som kommer opp hos dere etter betalingen er gjenomført?

Man kommer til en dx side der det står at orden er gjennomført.

Lenke til kommentar
Jeg vet at dette er litt off-topic, men jeg vet ikke hvor jeg ellers skal spør:

 

Hva blir denne brukt til? Er det til å motta et trådløst internett-signal over et større område?

 

den brukes istedenfor å koble internettkabel i pcn din.

så du kan koble til trådløst nettverk..

om den har bra range veit jeg ikke, men sånne superbillige dingser må nok være ganske nærme kilden/rutern for at det skal bli bra regner jeg med.

Lenke til kommentar
Jeg vet at dette er litt off-topic, men jeg vet ikke hvor jeg ellers skal spør:

 

Hva blir denne brukt til? Er det til å motta et trådløst internett-signal over et større område?

 

den brukes istedenfor å koble internettkabel i pcn din.

så du kan koble til trådløst nettverk..

om den har bra range veit jeg ikke, men sånne superbillige dingser må nok være ganske nærme kilden/rutern for at det skal bli bra regner jeg med.

 

 

takker. Det er altså for dataer som ikke har trådløst nettverkskort, som en erstatning?

Lenke til kommentar

RJ45 Network Cable Crimp with Cable Cutter 2-set Toolkit

 

RJ45 Network Crimp Plugs (100-pcs retail box set)

 

Eg har nettopp fått desse to, og kjøpt CAT5-kabel på Biltema. Ingen av kablane eg har laga fungerar, to av dei har kontakt på eit par av pinnane, den eg vart mest nøgd med har ikkje kontakt i det heile tatt. Eg brukar ein kabeltestar som funkar heilt fint med ein kjøpt kabel, så testaren fungerar.

 

Eg har ikkje lagd kablar før. Er det noko opplagt eg gjer feil? Nokon som har brukt desse produkta med hell/uhell? Skal det kome nokon lyd når eg klemmer saman krimpetanga? Lurar på om den ikkje klarer å "koble" ledningane til pinnane, utan at eg veit korleis den gjer det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...