Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over en nettside idag med billige priser og gratis frakt. Etter å ha gått gjennom bestselgere kjenner jeg igjen veldig mye av varene fra vår kjære dx. Noen som deler samme tanke som meg?

 

www.gadgetbutikken.no

 

Alle våre produkter blir sendt direkte fra vår samarbeidspartner i Hong Kong på denne måten så slipper vi fordyrende mellomledd.

 

Siden våre produkter blir sendt direkte fra Hong Kong så er det litt lengre leveringstid enn normalt. Fra den dagen du betaler så går det normalt 12-17 virkedager til pakken er enten i din postkasse eller på postkontoret. Du kan betaler 17 kroner ekstra for å få pakkesporing inkludert i prisen.

Produktene blir da sendt rekomandert og du får et tilhørende sporingsnummer.

Hvis du ikke betaler for pakkesporing så er Gadhetbutikken.com heller ikke ansvarlig for at pakken din kommer frem.

Lenke til kommentar

jepp, er jo derfor det er popp :!:

 

bruke litt tid på å oversette til norsk, lage en fin overskrift og bra bilde, så har du gjort nok jobb for å tjene på videresalget syns nå jeg :yes: jeg lagde tilogmed en videosnutt til en annonse der jeg solgte mini RC-biler, der jeg kjørte rundt med en så folk fikk se hvordan den funka.

Lenke til kommentar
Trenger å tjene litt penger. Ingen som har et bedre forslag enn de eggene?

jeg vet om en som importerer surfebrett fra hongkong'ish land.

han selger de med 90% fortjeneste, så om man finner lure ting, tjener man fete peng :thumbup:

 

det sykeste eksemplet jeg har sett på qxl vs dx, er en som stortsett bare selger mobiltelefoner. den der sciphone de har på dx. han la ut 20stk på en auksjon, og ALLLE ble kjøpt. han tok vel sånn 2-300,- i fortjeneste på alle telefonene, så vips 4000,- cash inn.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Jeg er i gang med min første reklamasjon:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.2998

 

Virker ikke , er komplett død. Hverken tall, tekst, farger , bip eller musikk.

Sendte DX en forklaring inkludert 4 bilder.

 

DX har nu svart og ønsker flere bilder. Det begynner etterhvert å bli vanskelig å finne nye vinkler å fotografere fra, men jeg vil gjøre et forsøk.

 

Det dreier seg ikke om mye penger, men skal være interesant å se hva som skjer.

 

Vil anta at bedre innpakking hadde forhindret problemet.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...