Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du at bestillingen er fullført? Jeg trykte Checkout - ExpressCheckout, skrev inn kredittkortinformasjon og adresse, trykte Continue, og havnet på en ny side, som sa "Shopping cart is empty". Betyr dette at bestillingen kom igjennom? Har gjort dette 2 ganger nå, håper ikke at jeg bestilte dobbelt. Ikke at det er så farlig, bestilte bare for 5 dollar.

 

EDIT: Får du epostbekreftelse? Har bare fått en epost fra PayPal.

Bare bumper denne til neste side.

Lenke til kommentar
Funker denne med med det nye bakkenettet i Norge?

DVB-T Digital TV USB 2.0 Dongle with Remote

WandTV USB DVB-T TV Tuner with Remote

 

Denne har jeg, og funker utmerket. Anbefales å laste ned siste versjon av softwaren, eller bruke windows media center.

 

 

Hvordan brukes denne ? Må en betale noen avgifter for å bruke denne ?

 

Kun NRK avgift, det betaler jo nesten alle. Så det er ikke noen andre avgifter, rikstvavgifter ?

 

Får man inn andre kanaler med denne ?

Lenke til kommentar

Den hadde jo en fin fjernkontroll. :) Er IR-porten på selve USB-sticken? Og har du prøvd den med Windows 7?

 

Tror dere det er noe særlig forskjell på alle disse?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Den hadde jo en fin fjernkontroll. :) Er IR-porten på selve USB-sticken? Og har du prøvd den med Windows 7?

 

Tror dere det er noe særlig forskjell på alle disse?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

 

Dette lurer jeg og på. De billigste av disse slipper man vel å betale toll og moms på ?

Lenke til kommentar

 

WandTV er, så vidt eg kan sjå, den einaste med vanleg antennekontakt. Kjekt om du vil bruke ei anna antenne. Kjøpte WandTV i håp om at eg får ein med brikkesett som funkar i Linux.

Lenke til kommentar
Bestilt rundt 10 forsendelser siste ukene. Synes de er nok så raske for tida. Tar rundt 7-10 dager (inkl. helg) fra bestillingen er gjort til det er i postkassa mi langt oppi nord i Norge. Kan ikke klage på det.

 

Nesten rart at DX bruker så kort tid, når amentio.no brukte en uke på å få sendt bestillingen min, fra Trondheim...

 

Selv har jeg aldri bestilt noe fra DX, men de har mange fristende produkter ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er det hos dealextreme med merking av pakker nå for tiden? Skriver de riktig verdi på pakkene eller hva? Noe jeg tenkte å bestille men det koster 230 kr eller deromkring. Surt med gebyr og mva og sjit på toppen.

 

siste pakkene jeg har fått har ikke hatt merking, men de har alle kosta under 200,-

kanskje de bare setter på pris om det er over 200,- ?

bestilte meg en lite gameboy sak for 207,- for å teste, får se om den går igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...