Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

har merket det selv før jeg skifta til dropship konto at når jeg bestilte en pakke til brodern brukte de min adresse fra forige bestilling likevell selvom jeg fylte ut hans under bestillingen, oppdaget det heldigvis før sendt så jeg kunne endre det.

 

hva innebærer dropship konto?

dropship konto så merkes pakkene med din logo istedenfor DX, er ment for og gjøre videresalg lettere/mer praktisk.

du får også en forbedret "handlevogn" så om jeg bestiller 10kabler kan jeg sende de 10forskjellige steder og slippe gå igjennom checkout 10ganger.

samt har egen kontaktperson hos DX om jeg lurer på noe og forbedret tracking på pakkene sendt til mine kunder.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* FREE to Apply: Dedicated Drop Shipment Accounts *

.

Tired of adding 1888 to all of your orders? DX dedicated drop shipment service is now available. To learn more and to apply, send us an e-mail at [email protected] and we will walk over with you the many exciting advantages of the brand new drop shipping service. Some advantages include:

.

- Hassle-free batch order creation and batch payment

- Centralized package monitoring

- 1888 drop shipping service automatically applied to all orders

- All small drop shipping orders will appear on one centralized billing statement

- Custom branded labels

- Dedicated account manager to look after your packages and provide feedbacks

- Customized volume discounts

Lenke til kommentar

Her kommer ny liste, poster den her frem til førstesiden blir oppdatert:

 

19156 Genuine Nintendo Wiimote Wii Remote and Nunchuck (Korean Packaging) (Anbefales!)

04381 Protective Carrying Bag for Wii Console (Anbefales!)

02221 Protective Carrying Bag for Wii Controllers (Anbefales!)

06478 2-in-1 Automatic-Style Light Gun for Wii Remote and Nunchuck

01353 3600mAh Rechargeable Battery for Wii Controllers

14925 Powered 7-Port USB 2.0 Hub (110V~240V AC Adapter Included) (Anbefales!)

04256 Just-Works 480p Component AV Cable for Wii (Anbefales!)

03305 Infrared Sensor Bar for Wii (Styr unna!)

01355 AC Adapter for Wii (100~240V) (Anbefales!)

25954 PNY Premium Retractable USB 2.0 Jump/Flash Drive - ReadyBoost (16GB) (Anbefales!)

18732 Protective Cases for MicroSD/TF and SD/SDHC Cards (10-Pack) (Anbefales!)

02905 Cross and Trigram Screw Drivers 2-piece Kit for NDS NDSL and Wii

25153 Protective Shock-Proof Case for 2.5" SATA HDD (Black) (Anbefales!)

22500 Classic NGC GameCube Controller for Wii (90CM-Cable) (Styr unna!)

05184 20-to-24 PIN PC Power Supply Converter

13067 SATA 7+15P Data+Power Extension Cable (54cm Length)

09288 eSATA to SATA Hard Disk Drive Data Cable (50cm)(Anbefales!)

09283 SATA Power Cord (40cm) (Anbefales!)

03701 Ultrafire C2-Series Nylon Flashlight Holster (Anbefales!)

27262 Digital InfraRed Thermometer with Laser Sight (-10-C ~ 350-C) (Anbefales!)

18769 4400mAh Replacement Lithium Battery Pack for MSI U100 Laptops (Black) (Anbefales!)

24915 9-Cell 7800mAh Replacement Laptop Battery for MSI U100 (White)

 

Ikke mottatt enda:

 

12524 JJC EW-83E Lens Hood for Canon -

29212 Black + White Pistol Gun Controller for Wii Remote

09430 Super Mag Slider Camera Precision Rail

13091 GGS Professional Screen Protector for Canon 450D Digital Camera

20813 LVSHI 52mm Protective Lens Cover for Canon Digital Camera

29362 Gold Plated Mini HDMI to HDMI Adapter/Converter

29364 Gold Plated Right-angle HDMI Male to Female Adapter/Converter

29366 eSATA Male to Male Cable (2M-Length)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

til norge burde de være like raske begge måtene, om pakke eller brevpost er raskest spørs hvor i landet du er vil jeg tro.

vet terminalen jeg hører til når de sorterer går brevpost videre derfra samme dag mens pakkene lastes på bil som går til postkontoret neste morgen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Hvis det er to ulike ting kan det lønne seg å bestille dem hver for seg, så slipper den ene tingen å vente på at den andre komme på lager. Selv om det ser ut som de har skjerpet seg litt, og deler opp pkker fortere nå, for at sendingen ikke skal ta så lang tid. For en måneds tid siden var de ekstremt treige, synes jeg. Men det går gjerne litt opp og ned.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem.

 

Jeg bestilte noe for en kompis fra dealextreme.

Paya med paypal, bytta navn og addresse sånn at shipment address ble til han.

 

Så ser jeg at ordren ble shippa til hans addresse, men med MITT NAVN!

WTF. Jeg skrev jo både navn og addresse til han i shipmentaddress, alikevel

kom MITT navn med. Jeg ringte posten og de sa at om navnet ikke er registrert på addressen, blir den bare sendt tilbake til dealextreme. Og da tipper jeg det blir for mye stress å få refundert den der.

 

Bare lurer på om andre har hatt problemet når de bestiller til andre navn og addresser??

 

Som sagt tidligere i tråden, skjedde det samme hos meg. Pakken ble sendt i retur. Men selv om jeg klagde, så stod de bare på sitt og sa at det umulig kunne bli feil. Men det var bare 20-30 kroner eller noe. Så greit nok. Mer kjedelig at de jeg hadde lovd batterier aldri fikk.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å sette en lapp på kassa hans med ditt navn? :p

 

Eller er det kanskje ikke slik det fungerer? XD

 

ja jeg spurte om det når jeg ringte posten, men nei.

hvis navnet ikke har registrert bostedsaddresse der vil den bli returnert til sender

Posten er ikke alltid så nøye med der er mitt inntrykk. Har fått tre brev med ukjente navn til min adresse/postkasse siste måneden. Likeledes har det hendt at mitt navn står på brev jeg skal ha, men gatenr. er naboen elns, da legger de brevet hos dem. Virker som gateadresse følges slavisk selv om de burde vite bedre. Men mulig det er anderledes/strengere med utenlandske pakke-forsendelser.

Lenke til kommentar

Sett opp en lapp med

kompisens navn på en post-it-lapp i tillegg til navnet/navnene som står der fra før. Brevet blir med på runden, og vil sannsynligvis bli lagt i din postkasse uansett. Med lappen, kan jeg ikke tenke meg at den ikke skulle bli lagt der. Postbudene er jo så opptatt av at ting skal komme frem. :p

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at bestillingen er fullført? Jeg trykte Checkout - ExpressCheckout, skrev inn kredittkortinformasjon og adresse, trykte Continue, og havnet på en ny side, som sa "Shopping cart is empty". Betyr dette at bestillingen kom igjennom? Har gjort dette 2 ganger nå, håper ikke at jeg bestilte dobbelt. Ikke at det er så farlig, bestilte bare for 5 dollar.

 

EDIT: Får du epostbekreftelse? Har bare fått en epost fra PayPal.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...