Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke slik at man unngår straffeforfølgelse for ting man har bestilt, men ikke har mottatt; jamfør kjøp av narkotika/dopingmidler igjennom post. Når det er sagt, vet heller ikke jeg sikkert hvordan loven er akkurat på dette punktet. Denne støysenderen er diskutert tidligere i tråden, det er mulig noen fant fram relevant juss da.

 

Har man først mottatt en slik støysender derimot, skal det vel et under til for å bli tatt.

 

Men er det straffbart å være i besittelse av en? Eller er det bare bruken som er fyfy?

Lenke til kommentar

Hvorfor slår man ikke bare av telefon/radio hvis man ikke vil forstyrres i stede for å jamme hele nabolaget samt hindre nødtrafikk?

 

Pokker til ansvarsløse fjortistakter!

 

Ta kontakt med politi, NRK og Telenor for konsesjon av støysenderen alt etter frekvensområde.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Jeg bestilte 2 slike i forskjellige ordre fra dealextreme, og måtte betale toll for begge. Og denne funker greit, blokkerer signalet innenfor 10 meter ca, ser at dem selger en annen som må kobles til veggen og som kan jamme mye større områder og den koster 70 dollar :p

 

Det er skøy, men saken er jo at det er farlig. Elendig av tollvesnet å ikke beslaglegge dem :p Ikke at jeg er overrasket.. Tollvesnet er en artig gjeng vattnisser.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte 2 slike i forskjellige ordre fra dealextreme, og måtte betale toll for begge. Og denne funker greit, blokkerer signalet innenfor 10 meter ca, ser at dem selger en annen som må kobles til veggen og som kan jamme mye større områder og den koster 70 dollar :p

 

Det er skøy, men saken er jo at det er farlig. Elendig av tollvesnet å ikke beslaglegge dem :p Ikke at jeg er overrasket.. Tollvesnet er en artig gjeng vattnisser.

 

 

Gratulerer at du fikk den over :) Skal bestille selv jeg, for pure fan

Lenke til kommentar

reor, feks i en butikk da hvor folk går og snakker jævla høyt over tlf, det er bare latterlig og det er ingen hensikt i og snakke høyt i mobiltelefon evt i busser, ikke det at jeg har fått prøvd min i en buss men det må være litt deilig =).

 

Er nok ikke så mange som ringer til ambulanse inne i en butikk så er ikke så farlig som det blir sagt, eneste jeg leste et sted var at den kan ta folk med sånn hjertesak, men trokke det er tilfelle :p

Lenke til kommentar

Jeg har kansellert en ordre fordi jeg ville endre noe på den. I mellomtiden kan jeg ikke legge inn andre ordre. Hvor lang tid tar det før de får ut fingern slik at jeg får svar på om kanselleringen går i orden eller ikke? Ordren er ikke sendt. Og nå står det bare: Pending Refund Authorization. Hvor lang tid tar det?

Lenke til kommentar
Hadde jeg sett noen med en jammer skulle de ha fått seg en på tygga. Snakk om ansvarsløshet! Du vet aldri når noen er i nød og må ringe 112/113/110.

Idiot, man slår den jo bare av og på slik at samtalen brytes. Lei av idiotene på bussen\tog osv som snakker om livshisorien sin slik at alle på toget\bussen hører det.

Lenke til kommentar

Idiot, man slår den jo bare av og på slik at samtalen brytes. Lei av idiotene på bussen\tog osv som snakker om livshisorien sin slik at alle på toget\bussen hører det.

 

------------------------------------------------

 

Ja jøss, det løser mye når alle blir ring opp/ringer opp igjen for og snakke om hvorfor det ble brutt!

Lenke til kommentar

Jammeren fjerner dekningen og det er ikke mulig å ringe innenfor jammerens "omkrets" :p. Så det nytter ikke å ringe opp igjen. Om noen virkelig har problemer OG MÅ RINGE nødtelefonen på bussen så er det jo ikke akkurat verre enn å spørre flere folk rundt på bussen om hjelp elns.

 

Leste forresten at en fyr hadde kobla den STORE jammeren til 12volten i bilen sin så jamma han biler som kjørte foran seg etc. Det hørtes genialt ut om det funker bra i praksis :p

Endret av Looke
Lenke til kommentar
Idiotisk er vel ikke ordet jeg leter etter når jeg forbygger kollisjoner foran meg fordi folk sitter og holder mobilen og du ser at han ikke greier å konsentrere seg om snakke i telefonen samtidig som han kjører ?

Du har fremdeles ikke rett til å ta loven i egne hender.

 

 

Artig å lese hvordan folk skal finne på de merkeligste unnskyldninger for å legalisere noe som faktisk ikke er lov til syvende og sist :)

Det finnes alltid en unnskyldning, ja... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...