Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke pointet mitt. Det jeg mener er at det tar mer tid enn de lover til å pakke bestillinga! Det har tatt opptil 4-5 dager, mens de lover 1< dag.

 

Jeg har forstått hvordan dx fungerer, jeg har heller ikke sagt at "in stock" betyr at dx har det på lager, bare at det går mye raskere enn ellers. Poenget mitt var uansett at det tar alt for lang tid for at de skal få pakka noe. Nå har pakka mi stått på "packaging" i 3 dager.

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar

Det som står på siden er ikke noe garanti, men heller veiledende for hvor langt tid det i snitt vil ta. Jeg har i underkant av 50 ordre bak meg (begynte å handle der en god stund før denne tråden blei oppretta) nå i tillegg til at mange bekjente har bestilt, og i snitt stemmer det som står på siden jeg linket til.

 

På meg virker du som en som forlanger alt for ingenting. Se på prisene de har og tenk deg om. Det gjør i alle fall jeg, og er storfornøyd så lenge det ikke tar mere enn 1-2 måneder fra jeg bestiller til jeg har tingene.

Lenke til kommentar

Har bestillt fra de en del. Men det var en stakkars kineser som leste tallene feil og gav meg en USB Hub (7 porter) i stedet for 2stk RJ45 Splitter.

 

Så jeg fikk ikke laget kabelen til stua norraførr. 2 Enheter på 1 kabel er mulig da man bruker de andre parrene som ikke brukes til vanlig. Så ut som at det var mulig og lage splitter av RJ45 Splitteren, siden man så ledninger inni i stedet for metallskinner.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Jeg tenker.

At hvis dealextreme tjener noe på det der, da må de da få veldig billige saker fra et sted.

 

Så idag fikk jeg da noen radiostyrte biler fra dealextreme til 50spenn stykket.

 

Har sendt mail til de som lager denne radiostyrte bilen, fant fram ved å taste inn produsent / modellnummer på google. Så får vi se hva prisen er der.

 

Jeg ser det var BULK kjøp på akkurat denne siden, du måtte sende mail for prisantydning. Fks. det var 48 pcs. i hver boks. Men hvis jeg kan få dette til norge for la oss si 20spenn for hver radiostyrte bil, da gjør jeg gladelig det for å selge videre :!:

 

Har lenge gått og tenkt på å begynne med import, så det er bare på tide!

 

Sjekka akkurat litt mer importstuff, haha hvis du kjøper 50 elgitarer får du dem for 200spenn stykket. insane priser ute å går!

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Da gjelder det bare å finne 48kjøpere, noe som ikke alltid er like lett.

vel, når profitt er så enkel (hvis vi sier at du kan selge en stk. for 2-3 ganger prisen du fikk det for) er det heller ikke noe hastverk da.

 

hva med noe som folk trenger sårt.

 

jeg har sett de smartingene som står på gata og selger dyyyyhyyre paraplyer når det regner.

husker spesielt han som sto 100 meter fra inngangen til øyafestivalen og solgte sånne regnjakkedingser for HUNDRE SPENN :p de koster jo knapt 5,- å lage. han hadde stor trafikk. må bare være litt smart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...