Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Har lest erfaringene på DX, men lurte på om noen her på forumet har peiling på om denne er verdt 50-60kr?

Virker som om den er bare på kinesisk hvertfall ifølge reviewsa, så ville styrt unna den hvis du ikke kan kinesisk da :p

Det står jo i reviewet at det bare er installasjonen som er på kinesisk, og at du kan velge engelsk i programmet.

Ser det nå, misforstod litt.

Lenke til kommentar

Noen andre som ikke får noe bekreftelse via mail etter bestilling? Jeg la inn en ordre i går kveld, men får verken bekreftelse fra PayPal eller DX. Jeg fikk dog "bekreftelse" etter at all visa-kort informasjon er fylt inn. Siden det er snakk om 3 USD la jeg gjerne inn ordren i dag og, men samme tingen.

 

Rart, har aldri skjedd meg før hos DX.

Lenke til kommentar

Har aldri fått noen bekreftelse fra DX i forbindelse med bestilling. Kun når de har sendt pakken, sender de en mail. Er i allefall min erfaring.

 

Jeg la inn en ordre i går kveld, men får verken bekreftelse fra PayPal eller DX. Jeg fikk dog "bekreftelse" etter at all visa-kort informasjon er fylt inn.

Får kvittering fra PayPal rett etter betaling. Høres ut som du ikke har knyttet Visa kortet ditt fast opp mot Paypal, men legger inn Visa fra gang til gang når du handler? Mulig det da tar lenger tid

 

P.S. kom plutselig til å tenke på at det var vel igår/forgårs Paypal opplyste på sidene sine at de kom til å ha nede-tid p.g.a. system vedlikehold mellom kl.xx til kl.xx elns. Kan kanskje ha noe med det å gjøre også at mail er blitt forsinket

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Jeg bestilte denne og mottok den for noen dager siden. Alt funket helt fint første gangen, men nå har kortlesingsdelen dødd helt. Bluetooth delen får kontakt med PC, men ikke kortleseren. Neste gang blir det nok SanDisk eller annet merke kjøpt i Norge...

 

Du kan jo sende mail til DX. Kansje du er heldig og får ny?

Lov å håpe!

Var ikke akkurat noen stor utgift da :) 6.42 dollar er jo under 40kr.

Lenke til kommentar
Har aldri fått noen bekreftelse fra DX i forbindelse med bestilling. Kun når de har sendt pakken, sender de en mail. Er i allefall min erfaring.

Jeg får iallfall ordrebekreftelser støtt og stadig...

 

Typisk:

Dear XX ,

We have successfully received your order. We will process it as soon as

possible and send you a Shipment Notice email when your item(s) ship.

 

Order Date: 8/18/2009

 

Order Number: XX

Transaction ID: YYYY

 

For your convenience, you can view, track, and edit orders 24 hours a day through

DealExtreme Order Tracking.

 

Should you have any additional questions, need to make any changes,

or notice any discrepancies, please contact our customer service

representatives immediately and reference order number: XX.

 

Customer Service: http://support.dealextreme.com/

 

Sincerely,

Customer Support Team

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Ninjahamster, rundt 2 uker i snitt.

Har opplevd alt mellom 4 og 35 dagers levering fra jeg bestiller.

 

Har visst kommet opp i 34 ordre på 2 år.. det har gått med rundt 4.000 kr.. har vel spart minst det dobbelte i forhold til å kjøpe i Norge.

Lenke til kommentar
det har gått med rundt 4.000 kr.. har vel spart minst det dobbelte i forhold til å kjøpe i Norge.

 

Men så hadde du vel ikke kjøpte mesteparten av det i Norge? :p Da sparte du ikke så mye likevel.. ^^

Måtte du nevne det? Nå som jeg har gått og trodd jeg har spart masse penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...