Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Alltid lurt å lese gjennom spørsmålene som stilles helt nede på artikkelsiden. Ser at noen har hatt problemer med lading tidligere.

 

 

ok. de spørsmålene har jeg utrolig nok ikke sett, selv om jeg pleier å utforske de aller fleste nettsider jeg er innom. :p

 

Men selv nå finner jeg ingenting om problemer med lading, så kan du linke til det?

Endret av marti9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så konklusjonen min er: denne ladeadapteren gjør til at iPod'en oppfører seg merkelig når jeg skriver. Er det andre her som har opplevd dette?

 

(I tillegg lager den en høyfrekvent pipelyd, men det kan jo være noe annet.)

 

 

Rart at 5v DC skal fucke opp ipoden din. Kanskje det er heavy med rippel som kommer ut som så gjør at tutchpaden ikke virker?

 

Ja fordi ipod'ene er ikke skikkelig skjermet, finnes Youtube-vidz og artikkler der de skriver/viser at ipod med tutch ikke takler elektroniske signaler fra feks en mobil som driver og sender og mottar (RX/TX).

 

Pipelyden skal du ikke være redd for, har selv 2stk adaptere som er til 2 forskjellige rutere som lager pipelyd, men ikke så høyt at du merker det i et stille rom da..

Lenke til kommentar
Fordi det ikke hjelper.

For å slippe Toll og moms må pakken være sendt fra privatperson til privatperson og kan være verdt opptil 1000 kr. Det eneste sku.1888 gjør er å dekke over DX logoen. Verdien står fortsatt på pakka, og den er ikke sendt fra en privatperson. Man slipper derfor ikke unna toll.

skjule at pakken kommer fra DX er jo akkurat det .1888 er til.

for sending rett til kunde ved videresalg så blir DX sin logo og kontaktinfo erstattet med din logo og kontaktinfo.

Lenke til kommentar

Fy faen, nå begynner jeg å bli grundig lei av at vi må forklare det samme på hver j*vla side av denne tråden.

 

sku.1888 har ingenting med moms/toll å gjøre.

Den gjør ikke så pakken kommer fortere fram til Norge.

Den er for å fjerne DX-logoen utenpå pakken.

 

Det er det eneste.

 

LES folkens.

 

:nei:

 

Beklager den, jeg postet og leste hva dere skrev på tidligere sider etterpå. Men det er tross alt 145 sider her :) Men skulle slettet posten min da jeg fant svaret dere. Sorry - tar den på min kappe ok?! :)

Lenke til kommentar
skjule at pakken kommer fra DX er jo akkurat det .1888 er til.

for sending rett til kunde ved videresalg så blir DX sin logo og kontaktinfo erstattet med din logo og kontaktinfo.

Du får ikke erstattet med din egen logo og kontaktinfo, De bare erstatter med "S Chen" eller hva det var.

Testet dette for en stund siden, hadde bestilt flere ting, og en av tingene kom ikke samtidig. Inni esken var det da den vanlige lappen med at tingen ble sendt så fort som mulig, med DX-logo.

Lenke til kommentar

jeg har min logo og mitt navn på alle pakkene samt kontaktperson hos DX for oppfølging, men jeg har dropship konto som legger 1888 på alt automatisk ikke testa bestille 1888 på "normal" konto men gikk utfra du fikk samme.

får praktisk verktøy for bestilling av ørten småpakker med samlet betaling også.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Fikk min 3.5 mm adapter i dag. Elendig kvalitet. Må ha portapro headsettet halveis inni for å få stereolyd. Da detter den lett ut. Stapper jeg den helt inn kommer lyden kun på den ene side :/

Hmm jeg har i hvertfall 10 sånne og alle mine fungerer greit, eneste er at jeg må trykke litt hardt for og få de nedi...

Fant det til slutt ut jeg og. Måtte dra frem en av de gamle headsettene tilfelle jeg skulle ødelegge pluggen, men det gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...