Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har kun positive erfaringer med dealextreme.

God kvalitet på produktene, i alle fall i forhold til prisen. Kabler er genialt å kjøpe derfra.

Fikk en gang en delvis defekt VGA-kabel, skjermen bølget veldig. Sendte de en mail, og dagen etter sendte de meg en ny en.

Har kjøpt kabler(HDMI anbefales!!), laser, megafon(:)), dirkesett, skyvelære, overganger til mobiltelefon og sikkert flere ting jeg ikke kommer på i farten.

Lenke til kommentar

Stitch626

 

Akkurat det synes jeg og var latterlig :p Jeg bestilte 2 stk i forskjellige ordre, begge måtte jeg betale like mye toll på. Noe jeg også synes var veldig rart var at når jeg glemte den i lomma en dag jeg skulle ut og fly :p Så lot jeg den ligge i jakka mi gjennom sikkerhetskontrollen, og jeg ble ikke stoppa dem ville ikke se noe mer på den eller noe.

Lenke til kommentar
Finnes det noen solbriller fra DX som funker til å bruke når man flyr modellfly?

De må ikke være for mørke for da ser man jo ikke flyet :laugh:

 

Kommer an på hvor store modellflyene er ,hvor godt syn man har samt hvor sterk sol man ønsker å beskytte seg mot.

 

Foreslår at du skaffer deg billigbriller med ønsket korreksjon samt "clip on" solbriller fra dx. ca $ 6,-. inkl futeral

 

Clip on brillene kan du også klippe til med saks for kun å dekke en sektor av brillen hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Er vel for å slippe toll og moms.

Det har virket på meg.

 

 

Hmmm. oki...

 

Noen som har testet WU brand Wii kontrollere?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28576

jaa, det fungerer helt greit, har hatt mine i 2 månder nå men har ikke brukt de så mye men de fungerer jo enda :)

 

Dårlig, iallefall nunchucken som begynner å "flasse" etterhvert på joysticken.

Hmm det har den ikke gjort med meg, men så har ikke jeg fått spillt så mye med den enda heller da ^^

Lenke til kommentar

Er det noen her som har bestilt denne fra dealextreme? :hmm:

 

Jeg gjorde dette, og har ladet iPod Touch'en min med den 2-3 ganger. Og det har gått helt fint, helt til jeg skulle lade Ipod'en min i går: jeg koblet Ipod'en til, og skulle etter en stund skrive inn et notat. Men når jeg skrev gjorde ikke iPod'en alltid som jeg ville. :dontgetit:

Et par eksempel:

  • når jeg skulle fjerne en bokstav (bruke backspace) valgte iPod'en å trykke enter
  • og når jeg skulle merke noe av teksten ville iPod'en trykke på ferdig

:scared:

 

Jeg har i ettertid plugget iPod'en ut og inn, og prøvd å skrive notat flere ganger. (Jeg har også prøvd å skrive flere andre steder, og her skjer det samme). Når iPod'en er plugget ut blir den normal igjen, og når jeg plugger den inn blir den "gal" igjen. Jeg har også prøvd å kople ladekabelen til PC'en, og da går det helt fint å lade, uten noen skriveproblemer.

 

Så konklusjonen min er: denne ladeadapteren gjør til at iPod'en oppfører seg merkelig når jeg skriver. Er det andre her som har opplevd dette?

 

(I tillegg lager den en høyfrekvent pipelyd, men det kan jo være noe annet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...