Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg brukte det valget der en kunne sende til en annen adresse.. Men kommer ikke til å prøve det flere ganger.
Hos PayPal under betalingsprosessen, eller hvor?

 

Jeg velger paypal-betaling type 2. Vet ikke hva som er best, har bare alltid brukt den.

Skriver inn mitt passord.

Inne på paypal-siden klikker jeg på "Change" på "Ship to".

Der har jeg skrevet inn den andre adressen. Når jeg nå går inn dit, ligger den der faktisk enda, som en valgbar adresse. Med min søsters navn og alt.

 

I e-posten jeg fikk stod det bare adressen til min søster. Men om jeg husker riktig, stod det MITT navn og hennes adresse når jeg logget meg inn og prøvde tracking av pakken.

 

Har jeg gjordt noe galt?

Lenke til kommentar
Hvis du vil late som pakka er fra "din" bedrift, ja.

Så det er ikke brukandes hvis du bare skal få sendt en pakke til "tante Klara"? Tenker ikke på å "skjule" noe eller sånn, men i en setting hvor du forteller vedkommende at en pakke er på vei/vil dukke opp etterhvert.

 

edit: infosiden hos Dealextreme om Drop Shipping Koster $0.01

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Alt som skjer om du legger til sku.1888 i handlekurven, er at de dekker til "DealExtreme" logoen på pakken.

 

Går ikke fortere å sende, og har ikke noe med toll å gjøre.

Sikkert ikke, men det jeg egentlig ville fokusere på var på bakgrunn av et par innlegg lengre bak, hvor noen erfarte at det å bestille til andre personer/adresse ikke fungerte;

 

Dealextreme har skapt et stort problem :(

 

Valgte å sende til en annen adresse enn min andresse da det var min tante som skulle ha det, la inn fult navn og ny adresse på dealextreme sine sider, men gjett hva, de klarte å sende som rekomandert pakke på mitt navn

 

Det samme skjedde hos meg. Jeg bestilte en vare og skrev inn min søsters navn og adresse.

 

I ordrebekreftelsen jeg fikk fra DX stod adressen slik jeg skrev den inn. Men senere fikk jeg vite at de hadde likevel brukt mitt navn og min søsters adresse.

Denne pakken forsvant i det store intet.

 

-var i den settingen jeg funderte over om det ikke hadde blitt mer vellykket om disse karene hadde bestillt regulær "Drop Shipment"?

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Jeg velger paypal-betaling type 2. Vet ikke hva som er best, har bare alltid brukt den.

Skriver inn mitt passord.

Inne på paypal-siden klikker jeg på "Change" på "Ship to".

Der har jeg skrevet inn den andre adressen. Når jeg nå går inn dit, ligger den der faktisk enda, som en valgbar adresse. Med min søsters navn og alt.

 

I e-posten jeg fikk stod det bare adressen til min søster. Men om jeg husker riktig, stod det MITT navn og hennes adresse når jeg logget meg inn og prøvde tracking av pakken.

 

Har jeg gjordt noe galt?

Det samme har skjedd med meg flere ganger, så da har jeg måttet endre navn før jeg har bekreftet ordren. Antagelig er det en feil fra DX sin side.

Lenke til kommentar
Jeg bruker det øverste paypal-valget (express checkout) hver gang. Har sendt pakker til andre flere ganger, og det har aldri vært noe problem.

"Just for the record" for en stakkar som prøver å skjønne opplegget :p -det er altså ikke påkrevd/nødvendig å bruke "$0.01 betalings tjenesten Drop Ship", man kan legge inn annen mottaker av pakken okke som, og det fungere vanligvis greit da eller?

Lenke til kommentar
Jeg bruker det øverste paypal-valget (express checkout) hver gang. Har sendt pakker til andre flere ganger, og det har aldri vært noe problem.

"Just for the record" for en stakkar som prøver å skjønne opplegget :p -det er altså ikke påkrevd/nødvendig å bruke "$0.01 betalings tjenesten Drop Ship", man kan legge inn annen mottaker av pakken okke som, og det fungere vanligvis greit da eller?

Ja..

 

Etter du har bestilt, så går du inn på ordren via My Account og så går du på "update address".

 

Uavhengig om du har sku.1888 eller ikke

Lenke til kommentar

Da har jeg fått en av pakkene mine :woot: Tok riktignok 20 dager.

Den inneholdt denne som jeg selv ikke hadde sett godt nok på, eller ikke godt nok på kortet jeg kjøpte den til, for jeg trengte egentlig hun-tilkobling. Jaja, får sikkert brukt den en eller annen gang.

Denne som ikke var Stainless Steel style, men mer som aged messing, ikke at det gjør meg noe. (awsum)

 

Disse og en slik. Kjøleren passet perfekt (obs, liten kjøler, var bare til et gammelt kort jeg hadde) og pastaen er tydligvis nok til noen års forbruk :roll: Brukte ikke 1/6 av en tube en gang på gpuen

Endret av multisync
Lenke til kommentar
satt og sjekka nye ting som har kommet på DX i det siste og kom over denne

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28717

 

 

315MHz Car Wireless Remote Key/Security Jammer and Code Scanner (100-Meter Radius Coverage)

 

- Detect, receive, copy all kinds of car remote control signals, then command the car as freely as the car’s owner

 

hvis dette funker så er det jo sykt da :p

 

Dagens bilnøkler sender ut en ny kode hver gang man bruker dem. Denne lagrer bare den siste så den vil ikke virke. I tillegg vil du ikke få startet bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...