Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

haha, var på festival i helga i mandal her nede. Den ene "sigøynersjappa" hadde mye dill dall som vanlig. Lightere, lommelykter og alt det andre som disse har. Etterhvert når jeg kikket kjente en kompis av meg igjen noe varer fra dx. og etterhvert dukket mer og mer opp her fra.

 

Vi spurte selgeren om dette var deal extreme han fikk varene fra, han bare nikket forsiktig og nølende.

 

haha, busted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, var på festival i helga i mandal her nede. Den ene "sigøynersjappa" hadde mye dill dall som vanlig. Lightere, lommelykter og alt det andre som disse har. Etterhvert når jeg kikket kjente en kompis av meg igjen noe varer fra dx. og etterhvert dukket mer og mer opp her fra.

 

Vi spurte selgeren om dette var deal extreme han fikk varene fra, han bare nikket forsiktig og nølende.

 

haha, busted.

Hehe, det var ikke dårlig.

Var det mye dyrere der en DX?

Lenke til kommentar
haha, var på festival i helga i mandal her nede. Den ene "sigøynersjappa" hadde mye dill dall som vanlig. Lightere, lommelykter og alt det andre som disse har. Etterhvert når jeg kikket kjente en kompis av meg igjen noe varer fra dx. og etterhvert dukket mer og mer opp her fra.

 

Vi spurte selgeren om dette var deal extreme han fikk varene fra, han bare nikket forsiktig og nølende.

 

haha, busted.

Hehe. Har vært innom den sjappa noen ganger. Mye dritt dem selger. De har åpnet der kun om sommeren :p

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått DX bluetooth / bluesoleil til å fungere som det skal?

Jeg får laptoppen på mobilen, men ikke omvendt.

Jeg får registrert både ørebøyle og øreklokker på laptoppen,men jeg får ikke benyttet de til noe som helst.

 

Mistenker at medfølgende driver er i eldste laget og håper på respons fra noen som har fått "DX" bluetooth til å funke for nyttige tips.

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått DX bluetooth / bluesoleil til å fungere som det skal?

Jeg får laptoppen på mobilen, men ikke omvendt.

Jeg får registrert både ørebøyle og øreklokker på laptoppen,men jeg får ikke benyttet de til noe som helst.

 

Mistenker at medfølgende driver er i eldste laget og håper på respons fra noen som har fått "DX" bluetooth til å funke for nyttige tips.

Tenker du på denne?

 

I så fall ja, den funker her...trengte ikke drivere (win7)

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått DX bluetooth / bluesoleil til å fungere som det skal?

Jeg får laptoppen på mobilen, men ikke omvendt.

Jeg får registrert både ørebøyle og øreklokker på laptoppen,men jeg får ikke benyttet de til noe som helst.

 

Mistenker at medfølgende driver er i eldste laget og håper på respons fra noen som har fått "DX" bluetooth til å funke for nyttige tips.

Tenker du på denne?

 

I så fall ja, den funker her...trengte ikke drivere (win7)

 

 

Innstalerte bluesoleil fra tpb på vista, og det funker fint. Bare pass på å ha den siste versjon av bsoleil siste er versjon 6 ;) Funker strålende med nokia bluetooth headsettet jeg har !

Lenke til kommentar

Dealextreme har skapt et stort problem :(

 

Valgte å sende til en annen adresse enn min andresse da det var min tante som skulle ha det, la inn fult navn og ny adresse på dealextreme sine sider, men gjett hva, de klarte å sende som rekomandert pakke på mitt navn, og det værste av alt er at min tante bor i sverige og jeg flytter til nordland nå til lørdag, de krevde legimitasjon fra meg og underskrift :( :( :( :( :( :(

 

Får vel håpe det hjelper med et kopi av førerkortet mitt og utprint av min underskrift på et kopi av hentelappen. Ellers får vi den ikke ut, lol.

Lenke til kommentar

Du må velge adresse i betalingsprosessen, de fremgår rimelig klart, for å si det mildt.

 

Det holder ikke at du signerer hentelappen, du må gi fullmakt til noen.

 

Fullmakten må inneholde ditt navn og fødselsdato, en kopi av førerkortet, og din signatur (skrevet på selve fullmakten). Fullmakten må også inneholde navn og fødselsdato på personen som skal få hente pakken.

 

Alternativt kan du ringe posten og få sendingen levert til ditt nærmeste postkontor, så du kan hente den selv. SÅ vidt jeg vet er dett til og med gratis. Ring dem og hør.

 

red: Det kan hende de godtar at fullmakten ikke er en original, slik at du slipper å fysisk signere det eksemplaret den som skal hente pakken har, men kan scanne inn en fullmakt og maile, evt. fakse, men det e rjeg ikke sikker på.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det samme skjedde hos meg. Jeg bestilte en vare og skrev inn min søsters navn og adresse.

 

I ordrebekreftelsen jeg fikk fra DX stod adressen slik jeg skrev den inn. Men senere fikk jeg vite at de hadde likevel brukt mitt navn og min søsters adresse.

Denne pakken forsvant i det store intet. Jeg skrev til DX etter lang tid og etterlyste pakken. Men selv om navnemerkingen er feil når jeg logger inn, påstår de at de aldri kan gjøre feil på adresse/navn.

 

Heldigvis den rimligste bestillingen min hittil.

 

Jeg har ellers mottatt ca 9/10 bestillinger uproblematisk.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en USB til 3,5mm overgang finnes hos DX?

Slik at man kan brukedette headsettet til mp3/mobil?

 

Du kan fint bruke det headsetet med mp3'n uten noen ekstra ledning, det er jo tross alt 3,5mm plugger på det ;)

Oy=) trodde det var usb tilkopling. kjøpte engang feil headset og på det headsettet var det usb=(

 

Men takk=)

 

Det står et stykke ned på siden at det er 3,5mm bare så du vet det. Det finnes også x-fi versjon med usb-tilkobling, men x-fi er visstnok bare noe tull ;)

Lenke til kommentar

Til dere som fikk pakken sendt til feil navn: hvordan endret dere adressen? Jeg la inn adressen under express checkout hos paypal, og pakken ble riktig merket uten problemer. Kan jo være greit å vite hva som (ikke) fungerer, det er jo kjekt å kunne bestille noen nyttige dingser til familie og venner innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...