Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har de siste dagene motatt noen pakker fra DX med mangler og hvor DX har sendt med en lapp hvor de informerer om mangelen.

 

Spørsmålet mitt er :Hva nu?

 

Følger DX opp med ny mail før forsendelse av manglende vare eller er det bare til å vente på rekomandert sending (14dagers hentetid) på ubestemt tid?

 

Skal jeg selv maile DX om mangelen?

 

Håper at noen med erfaring kan avklare forholdet.

Lenke til kommentar

Eg trur ikkje det er nødvendig å kontakte DX om mangelen, dersom du har fått ein manglelapp i pakka. Dei er klar over at den ikkje er i pakka di. Korleis den vert sendt veit eg ikkje, men eg hadde ein ordre på $1,97, og den kom rett i postkassa. Trur DX bare sender rekommandert over $15, med mindre du kjøper sporing i tillegg (kostar vel $1,70 for ordre på mindre enn $15).

Lenke til kommentar

Pending i 9 dager :).. Forrige gang så hadde jeg fått ordren allerede.. Men men.. Siden de må få inn varene før dem sender, så er det jo ikke bare de som er trege, og hvis jeg måte hatt ting på dagen, så hadde jeg jo ikke handlet fra andre siden av verden :p..

 

 

Hadde vært morsomt å se førsteposten oppdatert iblant med produkter som folk var fornøyd med..

Lenke til kommentar

Faen sprette! Fått 2 stk CREE lykter som er defekte... dvs det mangler deler på dei.

Sjølve LED'n er borte vekk.

 

Kor masse koster det å sende noke slikt til taiwan igjen?

Dei ville at eg skulle sende den tilbake, men det kan vel umulig lønne seg. Det var vis prisen var under 30% av ny pris, og lykta kosta i allefall under 200 kr (moms grensa)

Lenke til kommentar
Faen sprette! Fått 2 stk CREE lykter som er defekte... dvs det mangler deler på dei.

Sjølve LED'n er borte vekk.

 

Kor masse koster det å sende noke slikt til taiwan igjen?

Dei ville at eg skulle sende den tilbake, men det kan vel umulig lønne seg. Det var vis prisen var under 30% av ny pris, og lykta kosta i allefall under 200 kr (moms grensa)

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15687

 

Den? Skal ikke levers med LED. Det kjøper man utenom.

 

"Simply throw in your favourite Cree emitter and driver (circuit board) to make your own Cree LED flashlight"

Lenke til kommentar

Nettopp bestilt Ipod lader ( Den 230v til USB ) også en sånn fjærnkontroll til xbox360, Noen som har testet fjærnkontrollen den så litt jalla plast ut men til den prisen kan man vell ikke vente all verden? :O tror jeg betalte 60 kr for begge to.

Endret av iver.no
Lenke til kommentar
Faen sprette! Fått 2 stk CREE lykter som er defekte... dvs det mangler deler på dei.

Sjølve LED'n er borte vekk.

 

Kor masse koster det å sende noke slikt til taiwan igjen?

Dei ville at eg skulle sende den tilbake, men det kan vel umulig lønne seg. Det var vis prisen var under 30% av ny pris, og lykta kosta i allefall under 200 kr (moms grensa)

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15687

 

Den? Skal ikke levers med LED. Det kjøper man utenom.

 

"Simply throw in your favourite Cree emitter and driver (circuit board) to make your own Cree LED flashlight"

 

Skal være med LED.

Fikk jo nr 2. som liksom skulle være i orden av dei.

 

Bestilte før ei samme sort lykt som funka fint av dei... fleire månder sida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...