Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo helt fucka firmware. Har du aldri sett en fake ipod?

 

Her er en fake iPhone f.eks..

post-105746-1249130716_thumb.jpg

 

 

 

Som du sikkert ser, så er menyene helt fucka, det er ikke noe pent å se på akkuratt.. :p

 

Flere eksempler:

 

 

post-105746-1249130980_thumb.jpg

post-105746-1249131090_thumb.jpg

 

 

 

Andre ting som pleier å være fucka med sånne telefoner: Dårlig skjerm, lav oppløsning, skjermen blir fort ripete, de veier lite, og føles ikke særlig solide ut, dårlig touchskjerm (må trykke hardt for at den skal reagere, osv.)

Endret av eXtreme-501
Lenke til kommentar
De har jo helt fucka firmware. Har du aldri sett en fake ipod?

 

Her er en fake iPhone f.eks..

post-105746-1249130716_thumb.jpg

 

 

 

Som du sikkert ser, så er menyene helt fucka, det er ikke noe pent å se på akkuratt.. :p

 

Flere eksempler:

 

 

post-105746-1249130980_thumb.jpg

post-105746-1249131090_thumb.jpg

 

 

 

Andre ting som pleier å være fucka med sånne telefoner: Dårlig skjerm, lav oppløsning, skjermen blir fort ripete, de veier lite, og føles ikke særlig solide ut, dårlig touchskjerm (må trykke hardt for at den skal reagere, osv.)

Jeg skjønner ;)

Tror jeg styrer unna ipod fakene, og tuchscreen.

Er bare ute etter en helt okey mobil til en billig penge.

Lenke til kommentar
Noen erfaringer med mobiltelefonene de selger på DX?

Synes de er svært billige - men er tross alt kopier og jallamerker.

Ønsker meg en i prisklassen 300-1000 NOK (dvs. DX valuta) og

er litt i tvil om det er så smart.

 

Vennligst gi meg en ledetråd.

Jeg har prøvd en I68+ (iphone klon), litt tungvindt menysystem men telefonen repsonderer greit, og den er kjapp. Kamera er utrolig dårlig, så og si ubrukelig. Dual-sim er kjekt, hvis du trenger det. Batterikapasiteten er grei, for min del kunne jeg bruke telefonen i en uke før jeg måtte lade. 2 batterier er også greit, samt at laderen er gjennomtenkt, siden den lar deg lade begge batteriene samtidig. Skal dog si at den jeg testet ikke var kjøpt hos DX, men alle disse iphone klonen er noenlunde like.

 

Jeg har også testet en DX Touch, denne vil jeg egentlig ikke anbefale ettersom den er treig. Dog har den windows mobile, noe som er kjekt. Batterikapasiteten på denne telefonen var ikke noe å skryte av. Lader via mini usb, noe som er kjekt. Skjermen er ikke så veldig bra, men brukbar.

 

Generelt er disse DX/kina telefonene greie for å teste og leke med.

Lenke til kommentar

Jeg inbiller meg at enten så er følsomheten eller antennen for dårlig på laptoppen min når det gjelder trådløst nettverk. Jeg har XP og sammenligner med en kompis som har Vista.

Går det til eksempel an å koble til en bedre antenne eller finne på noe annet lurt?

Har de hva jeg isåfall trenger på DX?

 

Er kompetansemessig på gyngende grunn og skuffet over at jeg ikke får inn husets trådløse router som befinner seg en etasje lavere med tregolv som skille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...