Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt ting rimelig ofte i godt over 10 år på "postorde" (tilbake til den tiden text-TV var en hypp annonseringsplass) uten at noe som helst har kommet bort så da tar jeg sjangsen videre :) Rundt 60% av disse ordrene har vært sporbar, mens resten er sendt som "vanlig brev".

Lenke til kommentar

Hehe... vel vel. Sist gang DX sendte ut en drøss med forsendelser merket med gift, logo fjernet og feil verdi sendte den norske tollen alle disse tilbake til DX. Logo fjernet er det vel ikke noe galt med, men rett verdi skal oppgis og som vi alle vet er det ikke akkurat snakk om gaver DX deler ut. Dette kan jo kanskje være en god grunn til at de vegrer seg for å gjøre det samme igjen ;) Tollen er ikke stokk dum, som kanskje visse personer tror. Etter såpass mange år med DX og forsendelser inn til Norge vet de godt hva det er snakk om.

Lenke til kommentar

Og derfor spurte jeg om han var klar over at "Gift service" hos DX ikke har noe med tolldeklarasjonen å gjøre... "Gift serivce" henger sammen med DropShipping, altså at du kan ha en nettbutikk med DX' varer, som det da ikke står DX på når du får de fordi de skal liksom være fra DIN butikk. DX huker _IKKE_ av på GIFT på tolldeklarasjonen om du kjøper denne.

-C-

Lenke til kommentar

Fikk en pakke fra DealExtreme i dag.

Kjøpte

# 17936, Unsharpened Trainer Steel Sais with Rubberized Grip (2-Pack)

# 6108, World Smallest Transflash TF / MicroSD USB 2.0 Card Reader Keychain

Saiene er jeg ganske fornøyd med, men minnekortlesergreia fikk jeg ikke med, så skal sende mail til dem etterpå

Lenke til kommentar
Det er ikke tollen som fortoller pakker til Norge, det er posten :)

Jeg kjenner noen som jobber der, og de har GOD peiling på hva som er inne i eskene, skal jeg fortelle deg. They have the equipment to make sure.

Sant nok. Tollen er vel mer en styrende/førende etat i dette tilfellet :) Det største "problemet" til de som fortoller er kapasitet og det er grunnen til at noen har "flaks" enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Fikk en pakke fra DealExtreme i dag.

Kjøpte

# 17936, Unsharpened Trainer Steel Sais with Rubberized Grip (2-Pack)

# 6108, World Smallest Transflash TF / MicroSD USB 2.0 Card Reader Keychain

Saiene er jeg ganske fornøyd med, men minnekortlesergreia fikk jeg ikke med, så skal sende mail til dem etterpå

Du har ristet posen årntli og sjekket at det ikke er en sånn "beklager vi var tom, det kommer snart" lappe nedi for den kortleseren? Hvis det var det så er det bare å vente...

-C-

Lenke til kommentar
Du har ristet posen årntli og sjekket at det ikke er en sånn "beklager vi var tom, det kommer snart" lappe nedi for den kortleseren? Hvis det var det så er det bare å vente...

-C-

Har åpnet skikkelig å sjekket ja. Snudd alt på hodet flere ganger :p

Lenke til kommentar

NOen som har peiling på om DX har noe form for plugg der man kobler inn rca kabel i begge ender? Rød og hbit inn og rød og hvit i andre enden, en slags forlenger eller midt punkt slik at man kan koble to rca ledninger sammen.

Finner ikkje noe selv, men kansje noen her har peiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...