Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte klokke-batterier i dag. Antar det kun er "3 måneders" batterier", men de to siste batteriene jeg kjøpte på Biltema (kr.22 stk.) holdt pokker ikke lengre de. Så hvis man alikevel må bytte 4 ganger i året, er det liksågreit å prøve DX til kr.1.40 øre/stk. :p

Noen fler som snuser på dette, har jeg et par Cross Reference tabeller (DX benytter Renata og AG nummer

Cross reference (1)

Cross Reference (2)

(disse overlapper hverandre for det meste, men ene kan ha mer info enn den andre, og visa verse)

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Dear Valued Customer.

Thank you for ordering from DealExtreme.

Although we receive shipments of good on daily basis. Occasionally items can become temporarily unavailable from due to market shortage and issues that cause products to fail our quality checks.

To keep you from waiting any further, we have included the items what we do have to have the moment. Please be assured that the rest of your order will ship soon. In fact it is very likely that it has already been shipped by now as you're reading this.

You can get updated information about the rest of your shipment at <url> via the "view invoice" option. Again, thank you for your patience and understanding.

If you have any question, please feel free to contact us at <url>

Yours sincerely, DX Team

The missing SKUs are: 6116-1

Gah. Måtte selvfølgelig være den tingen jeg trenger.

Lenke til kommentar

Har det sånn i dag jeg å :p Trenger SATA-strøm til molex for noe av de nye viftene jeg fikk tak i.

Fikk forresten 4 vifter i dag og 3 viftekontrollere. 2 av viftene ble bundet sammen og lagt opp en speedtouch 546t2 som er glovarm stadig vekk. Da håper jeg det bedrer seg. 2 vifter gikk også i et Coolermaster Stacker :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Har flere opplevd kork ved Hong Kong Post? (HKP)

DX hadde sendt pakken til posthuset 10.07.

HKP hadde først forsendelsesdato 13. d.m. nu endret til 16.d.m.

Om pakken blir sendt i morgen gjenstår å se.

Ikke noe rart at trackingnummeret ikke fungerer når pakken ikke har forlatt posthuset i HK.

Endret av reor
Lenke til kommentar
Mens vi nå snakker om ... "OEM" ... hodetelefoner. I den uendelige skogen av plugger har jeg i det siste sett etter billige klokker som fortsatt er lette. Ut fra andre forum har jeg bestilt et sett av disse som virker lovende. De er vel Audio-Technica like mye som en trekrone er gangar valuta i Norge, men prisen er det lite å si på. Noen andre som har tips i denne kategorien?

De var ikke så ille. Pene, virker godt bygget, lette som luft, behagelige og praktiske. Isolerer litt mot omverdenen og lekker lite slik at man ikke blir hatobjekt på trikken. Lydmessig var de (som man kunne forvente av lukkede billigklokker) litt "kvalt" i lydbildet rett ut av posen. Egendefinert EQ hjelper dog godt på, og i motsetning til mine vanlige preferanser synes jeg disse dro stor fordel av forbedringsteknologier myntet på å gi mere "luft" i lydbildet slik som SRS Wow HD osv. Klarerer lista "OK lyd på farten" i andre eller tredje forsøk, tre klare riv på høyden "God lyd punktum". Anbefales for stilens og prisens skyld, men er ikke helt uten substans.

Vurderer nå å plukke opp et sett Soundmagic P10 fra focalprice (selv om $20 er "dyrt" for kinavarer). Folkene på Head-Fi later til å mene at de er mye for pengene. Noen her som har testet disse eller annet fra samme produsent?

Lenke til kommentar

Har fått testa denne Wlan antenna litt. Har kobbla den opp på routeren min Linksys WRT54GL (dd-wrt) skrudde sende effekten opp fra 27mw til 84mw. Retta den ut av vinduet og fikk inn mange AP som jeg aldri har sett før. Fikk inn Shell som ligger 600-700 meter unna i luftlinje. Men hadde ikke fri sikt.

Eneste problemet er at en må kjøpe inn ekstra kabler med de rette tilkobblingene, men de får man jo bruk for senere også.

Legger ved et bilde av en test som er blitt gjort via netstumbler av en som har testa flere antenner opp mot denne.

Den Yagi antenna til høyre på bildet er 30 cm lenger en den fra DX

12dbi_yagi.gif

Endret av tness
Lenke til kommentar
Glad i lys?

3-i-1-lykta, mest for UV-lampa (er vel ikkje sikker på kor bra den fungerar som det, men interessant å sjå). 2-pakning med 9-LED-lykter for å ha eit par vanlege lykter liggande, og ei lita til nøkkelknippet, så eg ikkje treng å kjøpe ny på Clas Ohlson når den eg har går tom for batteri. Knekklys er ei gåve (pluss ei pakke til meg, bare for å prøve :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...