Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Noen som har sett/vurdert/kjøpt denne?

3.0" Touch Screen MP3/MP4/AVI/RM/RMVB "MP5" Video Player with Loudspeaker and FM (8GB Internal + TF)

Price: kr 315.97 - $47.50

sku_20638_6.jpg

Jeg har forsåvidt mp3-spiller, men var jo et utrolig godt tilbud, 300kr for touchscreenmultispiller med 8GB. Min neste mp3spillerløse venn som har bursdag kommer sannsynligvis til å få en sånn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posten må returnere pakker og rekommanderte brev etter to uker, uansett om du har satt posten din på oppbevaring. Du bør heller lage deg en fullmakt som gjør at en kompis e.l. kan hente ut pakken for deg.
Hvorfor "må" de det? DX vil jo ikke ha pkken i retur, de vil heller vente noen dager lenger så jeg får den. :p Jaja, jeg håper den ikke er REK, siden ordren ble splittet opp, men det er vel den første pakken som blir REK da, og resten sendes vanlig?

Noen som vet svaret på det andre spørsmålet: Om dx sender de til meg igjen, og i tilfelle hvor mye de vil ha for det?

@Spartan: Skal bestille meg noen av de samme. Hvis det der stemmer at de er ekte, er det jo virkelig bra. Trenger noen nye plugger til hverdagsbruk og, da de gamle begynner å bli litt slitne. Prisen gjør imidlertid at jeg fortsatt er kritisk, det er egentlig for billig.

At folk er skeptiske er forresten ikke så rart når du sier "he he. De er nok ekte ja, Sennheisermerker overalt" og det virker som om du synes det er bevis nok for at de er ekte. :p

Lenke til kommentar
Noen som har sett/vurdert/kjøpt denne?

3.0" Touch Screen MP3/MP4/AVI/RM/RMVB "MP5" Video Player with Loudspeaker and FM (8GB Internal + TF)

Price: kr 315.97 - $47.50

sku_20638_6.jpg

Jeg har forsåvidt mp3-spiller, men var jo et utrolig godt tilbud, 300kr for touchscreenmultispiller med 8GB. Min neste mp3spillerløse venn som har bursdag kommer sannsynligvis til å få en sånn. :)

Anbefaler deg ikke å kjøpe den.

Skulle ikke forundre meg om den lagger like mye som min SciPhone, og den kan sikkert ikke spille av video i mer enn 15 fps =P

Lenke til kommentar

Thanks. Jeg har en liten nøtt, som kanskje ikke hører hjemme her. Men jeg regner med at løsningen på problemet ligger på DX, så jeg fyrer løs.

Jeg har en PC med internt lydkort. Den har vanlige utganger (mini-jack det kalles?). Ingen optisk. Hvordan får jeg lyd og bilde fra PC og over på en TV? Grafikkortet er av en eldre type (Geforce 6800) og HDMI er bare å glemme.

Halp.

Lenke til kommentar

Til nå har det gått gjennom VGA eller DVI. Rød og hvit phono. har til nå bare fått lyd og bilde på forskjellige innganger. Da var det ut fra grønn mini-jack, og inn på en rød/hvit kontakt.

Men da fikk jeg lyd og bilde separat. Skjønner?

Lenke til kommentar

Takker for hjelpa.

Har btw kjøpt et par fjernutløsere til kameraet mitt. Kommer med review :p Kjøpte og et lass med forskjellige kondomer bare for å se om de er til å stole på :!:

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

De er visstnok til å stole på.

Bestilte en sånn 50 pk for en kamerat, det tok riktignok en evighet før DX sendte de (3+ mnd...) men han har brukt noen av dem og de skal nok være ganske bra..

Heh.

Det er faktisk en kamerat, ikke meg :p

Endret av timb
Lenke til kommentar

Jeg har et DX problem.:

En pakke er under bestilling og jeg vil holde meg under tollbeløpet kr 200,-.

Nu ønsker jeg å sende enda en bestilling på ny pakke, men ser at innholdet havner i den eksisterende pakken og summen går over kr. 200,-.

Hvordan bestiller man flere pakker samtidig som holder seg under tollsatsen kr. 200,-.?

Slik det ser ut så må den første pakken sendes fra DX før man kan bestille neste pakke.

Er dette riktig oppfattet?

Lenke til kommentar
Jeg har et DX problem.:

En pakke er under bestilling og jeg vil holde meg under tollbeløpet kr 200,-.

Nu ønsker jeg å sende enda en bestilling på ny pakke, men ser at innholdet havner i den eksisterende pakken og summen går over kr. 200,-.

Hvordan bestiller man flere pakker samtidig som holder seg under tollsatsen kr. 200,-.?

Slik det ser ut så må den første pakken sendes fra DX før man kan bestille neste pakke.

Er dette riktig oppfattet?

`

Nei jeg bestillte to pakker fra DX og de ble ikke slått sammen. De kom samme dag begge to.

Så du trenger ikke å vente til de er sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...