Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål: Dealextreme har vært bra trege med å sende en pakke, og den gikk fra Hong Kong først i dag. Den kommer ikke frem før jeg drar, og jeg er ikke tilbak igjen før 31. juli. Så vidt jeg vet er hentefristen på to uker, og posten er normalt ikke greie med å holde igjen spesialpost lenger, så vidt jeg har skjønt. _Veldig_ kjipt om den blir returnert for å si det mildt.

-Noen som har erfaring i få posten til å oppbevare DX-post lenger? Det er jo ikke akkurat noen "avtale med sender" som påbyr dem å sende den tilbake etter to uker, så vidt jeg kan skjønne. Hadde vørt veldig fint om de kan vise litt skjønn. Det er snakk om Post i butikk, det hjelper kanskje ikke, kunnskapsnivået der er jo generelt en del lavere, og da er vel muligheten/lysten til å tøye en bestemmelse kanskje lavere?

-Noen som vet hva DX gjør med returnerte pakker? Vil jeg sannsynligvis kunne få den sendt om igjen mot at jeg betaler dem noen få dollar, og i tilfelle, hvor mange?

Lenke til kommentar

Joda. Det står klart og tydelig i vilkårene deres dessverre. (Sånn jeg forstod dem da jeg skummet gjennom dem ihvertfall... Rekommandert post, postoppkrav o.l. skal visst returneres) Har nettopp bestilt det. Synes det var litt rart, egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha undersøkt på posten hvordan de forholder seg til utlevering av pakken mot fullmakt. Evt fått fullmakten poststemplet og gitt den til en kompis.

Du omadresserer vell den andre posten din for perioden du skal være borte.

Lenke til kommentar
Det var da fælt så skeptiske enkelte er her.
Sunn skepsis, kalles det. Jeg tror ikke RayBan som selge på gata i Bulgaria er ekte heller, selv om de har "RayBan"-logoen på seg.

Merkelig sammenligning. Fake produkter med merkenavn påsatt er svindel. Hvor er det dealextreme har gjort dette i annonsen ?

I dette tilfelle kjøper man et OEM produkt som i etterkant (2 uker med post) viser seg også å være et merkeprodukt. Alle vet at det selges idag samme produkter med forskjellige merkenavn eller OEM. Sånn er det bare. Men i følge deg så er dette altså svindel ? Snakk om å forhåndsdømme ting før man har sett beviset :!:

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
"Beviset" her er vel heller nettopp det at merkenavnet er redigert bort. Hadde de vært "ekte" er det ingen grunn til det. DX hadde litt trøbbel tidligere i år med
av nøyaktig samme årsak.

Dette er kun spekulasjoner fra din side. Merke- og OEM produkter fra samme fabrikk selges side om side overalt. Chervolet byttet om Daewoo klistremerkene for noen år siden og vips så var alle Daewoo'er plutselig erkeamerikanene :!:

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Det er da ikke sammenliknbart overhodet! Detter er mer som om du skulle kjøpt en "Luxury Exclusive SL500" (slikt finnes det også) fra Kina for så å hevde at Bertel O. Steen tar alt for høy avanse på Mercedes siden din flotte OEM-bil var mye billigere. Den var billigere siden den ikke er en Mercedes.

Jeg har ingen ting i mot fakes. Bruker Kina-CX 300 selv, og mange fakes kan være svært mye for pengene. Men det er et problem når folk gir inntrykk av at det er snakk om ekte vare. Finn.no neste... Alle som har handlet på DX en stund vet at de spesifikt ville skrevet at disse var ekte og ikke redigert bort Sennheiser-logoen om så var tilfelle.

Men, men... Tro hva du vil. Og du har ennå ikke sagt om du synes pluggene er gode.

Lenke til kommentar
http://fakeheadphones.com/pictures/sennhei...ake-vs-genuine/

Der kan du muligens finne ut om de er ekte eller ei.

Heisann, ifølge denne netsiden virker det som DX sine Sennheiser faktisk er ekte. Se f.eks. på pakkebildene mine: En rille i metalsporet (som DX sin) - flere fake, tupen er skinnende (som DX sin) - fake matt. Jeg skal få sjekket ledninger osv. så snart det er mulig også :-)

Edit: Jeg sjekket resten av detaljene på nettsiden og de korresponderer med den som er ekte (inkl. den lille metalplaten ytterst på høytaleren under gummien).

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Mens vi nå snakker om ... "OEM" ... hodetelefoner. I den uendelige skogen av plugger har jeg i det siste sett etter billige klokker som fortsatt er lette. Ut fra andre forum har jeg bestilt et sett av disse som virker lovende. De er vel Audio-Technica like mye som en trekrone er gangar valuta i Norge, men prisen er det lite å si på. Noen andre som har tips i denne kategorien?

Lenke til kommentar
http://fakeheadphones.com/pictures/sennhei...ake-vs-genuine/

Der kan du muligens finne ut om de er ekte eller ei.

Heisann, ifølge denne netsiden virker det som DX sine Sennheiser faktisk er ekte. Se f.eks. på pakkebildene mine: En rille i metalsporet (som DX sin) - flere fake, tupen er skinnende (som DX sin) - fake matt. Jeg skal få sjekket ledninger osv. så snart det er mulig også :-)

Vel, du har overbevist meg.

3 av de der havner i postkassa mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...