Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende problem igrunn :/

Men ser ut som alle som har skrevet review har vært heldige, så tar nok sjangsen på å bestille en ny en i næreste framtid..

Men men.. Har vært fornøyd med de andre produktene jeg har bestilt.. Så..

Lenke til kommentar

Eventuelt, men det er mer bry da Dealextreme og engelsk ikke er fullt portet ennå om du forstår meg :p (tenk programmering)

Men et godt forslag er det.

Om du selv ikke har gjort det, så vet du nok at dette ikke er bare bare.. I tillegg kommer nok portoen på mer enn selve verdien..

Det stemmer i aller høyeste grad. Norge og utenlandssending er landveisrøveri.

Lenke til kommentar

En venn av meg har kjøpt en dings som kan lade mobiler, PSP, iPod osv. med solcellepanel. Den funket overraskende bra, men kostet litt mye. Han betalte litt over 500kr for den. Fins det noe lignende billigere fra DX som fungerer bra?

Lenke til kommentar

Ja. Tror du også bør ta bilde av all dokumentasjon som viser at du har sendt den i tilfelle noe skjer med varen.

Sørg for å sende denne til Dx og vent tålmodig.

Hvis du ikke gidder dette anbefaler jeg heller å bestille varen på nytt.

@NgZ

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Det er for mye bry med å reklamere med ting fra Dealextreme. Da hadde jeg heller kjøpt ny. Sånne produkter er jo uansett ikke så alt for dyre.

En kamerat fikk et defekt NDS DSTT kort fra DX. Han tenkte det samme som dere, "er for mye bry, er ikke så dyrt å bestille ny vare."

Jeg ville teste servicen til DX og tok et bilde av kortet. Det var ingen ytre skader, så man kunne ikke se på bildet at det ikke funket.

Det tok ikke mange dagene før en ny vare var sendt fra DX, uten spørsmål, og uten å måtte returnere den defekte varen.

Så til tider fungerer DX sin service utmerket.

Det skader altså ikke å ta et bilde av den defekte varen og sende en rask mail til DX.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Takk for tipset, skulle nok hatt en AUX. Leta også etter en sånn "breakaway cable" til min wired xbox-kontroll, fant det dessverre ikke, og må handle fra en annen side.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har en rosa, mye bedre med, ettersom jeg spiller så lenge, intensivt, og engasjert at jeg blir klam i fingrene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...