Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lyst å bestille noe til 29.97 dollar, men er litt skeptisk til at det kan bli over 200kr innen det kommer til landet...

Er de så pirkete at om den kommer på feks 201kr så stopper de den?

Tollvesenet bruker egne kurser og ikke hva som til enhver tid er rett kurs, derfor kan det bli lettere å regne ut nøyaktig hva pakken koster i Norske Kroner.

Tollvesenets omregningskurser finner du her:

http://toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/...;epslanguage=NO

Lenke til kommentar

Det har jeg bare fått en gang, da var pakken på over 20 dollar, og den var for stor for postboksen.

Edit: Har store problemer med å finne sånn adgangskort-snelle. Trenger det til jobben, og gidder faen ikke kjøpe det i Norge når man har konto på dx ;)

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
Det har jeg bare fått en gang, da var pakken på over 20 dollar, og den var for stor for postboksen.

Edit: Har store problemer med å finne sånn adgangskort-snelle. Trenger det til jobben, og gidder faen ikke kjøpe det i Norge når man har konto på dx ;)

Si ifra hvis du finner en :D

Noen som har noen erfaringer med x360-VGA-kabler fra DX?

Link takk

Lenke til kommentar

En liten gladmelding: Har kjøpt litt fra DX noen ganger og vanligvis tar det 10 - 14 dager å få varene, men denne gangen var det ny rekord :w00t:

Bestilte 5 forskjellige småting torsdag 18/6:

18.06.2009 kl 19.05 : Order Confirmation

19.06.2009 kl 17.13 : Order Shipped

25.06.2009 kl 11.30 : Varene levert i min postkasse

Lenke til kommentar
Tror det delvis skyldes at de nå har 24 timer pakkeservice eller hva det var igjen i steden for at vi må vente en halv dag på at gjenstandene blir pakket. Resten avhenger av Hong Kong Post og Posten Norge.

Men posten bruker tid da eller Hong Kong Post men så sender de fra andre sia av jorda og da, sist så brukte de 12 dager bare på frakt! :( Det er ca 3 uker siden, la inn en bestilling idag så får se nå da...

Lenke til kommentar

Oppdager nå at FM-senderen min som jeg fikk i dag ikke fungerer. Har prøvd med begge spenningskildene; 2xAA-batterier og sigarett-tenner uttak i bil. Den ser ut til å fungere fint utsendemessig, men den sender rett og slett ikke ut signal på noen frekvenser, selv om ett lite symbol som indikerer at den sender ut lyser :/

Er det noen her som har samme sender, evt: er det mye bal og reklamere på den?

Zulboom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...