Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Når jeg skal tracke pakken min så trykker jeg på den linken under "Tracking numbers". Da kommer jeg inn på en hong kong post eller noe. Der får jeg beskjed om å skrive inn ett number. Jeg har prøvd med en del number, men får ikke til, så det jeg lurer på er hvilket number som skal skrives inn på hongkong siden og hvor jeg finner det.

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har denne? :p

 

Jeg har. Den var veldig bra til prisen, men en liten bit falt av og ble borte, og gjorde rotorene ustabil. Kan ikke sammenlignes med de isopor-helikopterene som du får til 200kr på leketøysforretninger og teknikmagasinet og lignende. Etter en dag med flying, lading, flying, lading fikk jeg teket på å styre det rundt i leiliheten til batteriet var tomt (ca 5-6min) uten å kræsjlande. Det er ikke mulig om det så snør i helvete med tilsvarende 200kroners-løsninger kjøpt i Norge.

 

Tåler mange, mange kræsjlandinger i vegger og tak og selvsagt gulv.

 

Rekkevidden er ikke helt topp selvsagt, men du kan fly ca 10m opp i lufta. Men hvis du da treffer en vindkast så må du lete 30-60meter unna for å finne det igjen:D

 

Definitivt et must have hvis du har lyst å lære deg å fly helikopter. (kanskje det har kommet et bedre ett i samme serie?)

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Denne tråden er alt for lang for å lese gjennom i sin helhet for å se om dette er blitt spurt før, men jeg håper at noen kan svare meg på følgende:

 

Hvilken USB minimus annbefales?

Jeg kjøpte 2 slike:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3600

og de fungerte helt flott og jeg var veldig fornøyd med dem helt frem til begge plutselig døde fullstendig noen måneder senere. I begge musene var problemet at de ikke lenger ble gjenkjennt når de ble plugget til. Windows sier bare at det er en feil i USB enheten som ble plugget til. (samme på andre maskiner osv, så det er musene som er gåen).

 

Det var forsovidt ingen krise. til 40 kr stykken så vardet ikke store investeringen, men nå trenger jeg altså et par til (4 faktisk nå, til diverse bærbare maskiner til meg og familien). Jeg vil selfølgelig unngå det samme problemet, men jeg mistenker at mange av alternativene på sidne sikkert bruker samme USBkontroller uansett og dermed er mottakelig for det samme problemet.

 

Så, er det noen som har kjøpt og brukt noen USB minmus fra DX utne å få problemer med dem over lengre tid? Jeg trenger annbefalinger :)

 

Farge og slikt er ikke så vikitg, men jeg vil ha en minimus, ikke full størrelse, pga det er praktisk for bærbare maskiner. Sammentrekkbar kabel som ruller seg sammen er også en fordel, dog kanskje ikke et must.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Denne tråden er alt for lang for å lese gjennom i sin helhet for å se om dette er blitt spurt før, men jeg håper at noen kan svare meg på følgende:

 

Hvilken USB minimus annbefales?

Jeg kjøpte 2 slike:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3600

og de fungerte helt flott og jeg var veldig fornøyd med dem helt frem til begge plutselig døde fullstendig noen måneder senere. I begge musene var problemet at de ikke lenger ble gjenkjennt når de ble plugget til. Windows sier bare at det er en feil i USB enheten som ble plugget til. (samme på andre maskiner osv, så det er musene som er gåen).

 

Det var forsovidt ingen krise. til 40 kr stykken så vardet ikke store investeringen, men nå trenger jeg altså et par til (4 faktisk nå, til diverse bærbare maskiner til meg og familien). Jeg vil selfølgelig unngå det samme problemet, men jeg mistenker at mange av alternativene på sidne sikkert bruker samme USBkontroller uansett og dermed er mottakelig for det samme problemet.

 

Så, er det noen som har kjøpt og brukt noen USB minmus fra DX utne å få problemer med dem over lengre tid? Jeg trenger annbefalinger :)

 

Farge og slikt er ikke så vikitg, men jeg vil ha en minimus, ikke full størrelse, pga det er praktisk for bærbare maskiner. Sammentrekkbar kabel som ruller seg sammen er også en fordel, dog kanskje ikke et must.

 

-Stigma

denne har jeg hatt nå i ca 4 måneder og den fungerer enda, eneste minuset jeg har funnet er at kabelen løsnet litt fra selve musen da :p men egentlig ikke så stort problem for den funker og alt sånn, kjøpte 3 av de men 2 av de har jeg bare gitt bort siden jeg ikke trenger de pluss at hvis jeg mister den jeg har så klarer jeg og vente 1-2 uke på og få ei ny datamus til 30kr :p

Lenke til kommentar
denne har jeg hatt nå i ca 4 måneder og den fungerer enda, eneste minuset jeg har funnet er at kabelen løsnet litt fra selve musen da :p men egentlig ikke så stort problem for den funker og alt sånn, kjøpte 3 av de men 2 av de har jeg bare gitt bort siden jeg ikke trenger de pluss at hvis jeg mister den jeg har så klarer jeg og vente 1-2 uke på og få ei ny datamus til 30kr :p

..,,.,..,,,..,

 

Her har du noen punktum og komma du kan bruke i posten din.

 

Vær så god.

 

On topic: Noen som har funnet noen must-haves? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...