Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er Dealextreme helt nede :cry: Hva skal vi gjøre?

The operation timed out when attempting to contact www.dealextreme.com.

The connection was refused when attempting to contact www2.dealextreme.com.

https://www.dealextreme.com/ -> HTTP Error 503. The service is unavailable.

https://www2.dealextreme.com/ -> HTTP Error 503. The service is unavailable.

 

Jeg kommer inn på den!

https://www.dealextreme.com/

Lenke til kommentar

Fra supportforumet til Dealextreme:

 

Dear Valued Customers,

 

As you may have all noticed that there are constant site offline in the past few days. This is because DX's website was under DDOS attack from Monday and even till now the attack is still going on.

 

However, our technical team have been working full time on this issue. We have managed to lock down the possible sources of this attack and taken whatever measures that are necessary to fight against this malicious attack. Although the attack is continuing, the website now has turned back to a state that most of the functions are working correctly. There are still some minor issues while visiting but in general the site is secure and especially the orders can be made without problems. The processing of your orders and CSE tickets are not affected.

 

DX always values each of its customers as the most important resource. The attack is an open defiance against all the customers' interest. Therefore this behavior must be seriously condemned. Our technical team will continue to fight against this attack and try every possible means to overcome this difficulty. Your understanding is highly appreciated.

 

Best regards,

DX team

Endret av handsoff
Lenke til kommentar

var det jeg funderte på egentlig, hvordan ta bilde av det :p

pinnene er uskadet men ikke alle som har kontakt, må jo nesten ta gummien av hele kabelen så studere hver av de tynne inni den igjen for og finne bruddene da, som hørtes mildt sagt upraktisk ut siden ikke nødvendigvis ser bruddet uten ta isolasjonen av de igjen.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Ja, satt med fingeren på F5 jeg også nå. Bestilte nettopp 34ExpressCard til CF, skjermbeskytter til Canon EOS 40D og en lås til bærbaren. Glemte å legge til den ene kabelen jeg skal ha da (esata>esata), og det ser ut som det er et helsike å kansellere ordren!

 

CANCEL ORDER

An e-mail confirmation and a refund slip will be sent to you on around Monday, June 29, 2009.

 

Jeg har jo betalt med VISA, men er det virkelig så stress å avbestille, evt. legge til den lille kabelen i min bestilling?

 

edit: fant ut at jeg kunne sende inn en sånn "ticket" til support. Kunne jo egentlig bare bestilt den i en annen ordre, gratis frakt uansett... jaja!

Endret av MannY318
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...