Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Litt utenom nåverende topic, men mulig de er verdens billigste, men de har også verdens dårligste reklamsjonsavdeling.

 

Det er ingen hemmelighet at de selger mye dårlige cloner på den siden. Men når de garanterer at et produkt er av ekte vare og det viser seg at ikke er stemmer, eller at produktet er defekt, så får du som kunde et problem har vi dessverre erfart. Noen andre som har hatt problemer med reklamasjoner hos dem?

Endret av Holmimports
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er det jeg har bestilt:

 

SKU 14823 FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)

 

Noen som har noen erfaringer med noen av produktene? Eneste jeg har erfaring med er den splitteren som jeg har ørten av fra før men de er veldig greie og ha, pluss at de koster 5 kr stk med bulkrate :p

Hei, i følge mange anmeldere av Fiio E3 så er denne langt mer mottakelig for støy fra mobiltelefoner enn Fiio E5.

Selv har jeg Fiio E5 og må si at jeg anbefaler den i forhold til E3 som bruker batterier og ikke som Fiio E5 som har et innebygd i et iPod Shuffle lignende format som ikke tar mye plass.

 

Tror jeg ville bedt DX om å endre ordren. Ikke bry deg om at det står preorder på E5. Jeg fikk den da fint ;)

 

Herlig, må bestille sånn E5, er jo akkurat det jeg har letet etter lenge nå, :p Funker vel som mellomledd mellom mp3spiller og forsterker?

Lenke til kommentar
Her er det jeg har bestilt:

 

SKU 14823 FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)

 

Noen som har noen erfaringer med noen av produktene? Eneste jeg har erfaring med er den splitteren som jeg har ørten av fra før men de er veldig greie og ha, pluss at de koster 5 kr stk med bulkrate :p

Hei, i følge mange anmeldere av Fiio E3 så er denne langt mer mottakelig for støy fra mobiltelefoner enn Fiio E5.

Selv har jeg Fiio E5 og må si at jeg anbefaler den i forhold til E3 som bruker batterier og ikke som Fiio E5 som har et innebygd i et iPod Shuffle lignende format som ikke tar mye plass.

 

Tror jeg ville bedt DX om å endre ordren. Ikke bry deg om at det står preorder på E5. Jeg fikk den da fint ;)

 

Herlig, må bestille sånn E5, er jo akkurat det jeg har letet etter lenge nå, :p Funker vel som mellomledd mellom mp3spiller og forsterker?

Det er en hodetelefonforsterker. Den kobles slik:

 

MP3-spiller-Fiio-Headphones/høyttalere

 

Den kan også forsterke bass.

 

Kan ta bilder når jeg slipper å tenke på RLE.

 

Herlig, må bestille sånn E5, er jo akkurat det jeg har letet etter lenge nå, :p Funker vel som mellomledd mellom mp3spiller og forsterker?

 

Det gjør den sikkert, men jeg ville latt være om du bryr deg om lydkvalitet...

Feil.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Nja, jeg ville vel heller ikke brukt en Fiilo mellom mp3spille og forsterker, akkurat. :p

Hva skal nå det uansett være godt for? Den har fått skryt for å drive mer tungdrevne hodetelefoner fra for svake mp3-spillere, men det bir jo noe litt annet.

Lenke til kommentar
Herlig, må bestille sånn E5, er jo akkurat det jeg har letet etter lenge nå, :p Funker vel som mellomledd mellom mp3spiller og forsterker?

 

Det gjør den sikkert, men jeg ville latt være om du bryr deg om lydkvalitet...

Feil.

 

Feil på hva? At den fungerer som mellomledd, eller at den påvirker lydkvaliteten negativt?

Lenke til kommentar
Påstand nummer 2.

 

Ok. Da anbefaler jeg deg å lese deg opp på forsterkerteknikk, spesielt Friis' Formel, så skjønner du forhåpentligvis at med mindre inngangstrinnet i E5 har ett høyere forhold mellom spenningsforsterkning og støy enn inngangstrinnet i den effektforsterkeren du tenker å koble den til, så vil den påvirke lydkvaliteten i negativ retning, sammenlignet med om du bare koblet MP3-spilleren direkte til forsterkeren.

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...