Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gjøre det lettere for han som stilte spørsmålet om man trenger PayPal:

Er personlig ikke 100% sikker om man trenger det, men alle andre gjør det. Du stilte spm om man må være 18; og nei, det trenger du ikke. Jeg, TimB og eXtreme-501 er "levende bevis" på dette :)

 

Siden du er under 18, har du nok ikke Visa, men du kan overføre penger til PayPal-kontoen fra din vanlige konto (gå til banken og overfør, eller bruk nettbank om du har dette). Når du da skal betale hos DX, er det bare å skrive inn PayPal-brukernavn og passord, og beløpet blir trukket fra PayPal-kontoen din :)

 

Zulboom

Lenke til kommentar
Du må ha et VISA eller mastercard kort for å regge deg på paypal, VISA Electron funker ikke der skulle jeg tro.

 

Dritt at siden er nede, skulle bestille meg en uber billig Wlan antenne

Man ikke bruke kort på PayPal. Jeg overfører fra nettbank :)

 

Men du har rett i at Visa Electron ikke funker på nett. Bortsett fra Nordea sitt.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Du må ha et VISA eller mastercard kort for å regge deg på paypal, VISA Electron funker ikke der skulle jeg tro.

 

Dritt at siden er nede, skulle bestille meg en uber billig Wlan antenne

Ettersom jeg har forstått det kan man overføre penger fra en nettbank til paypal-kontoen.

Tar jeg feil, eller trenger man ikke VISA/mastercard?

Lenke til kommentar
Ettersom jeg har forstått det kan man overføre penger fra en nettbank til paypal-kontoen.

Tar jeg feil, eller trenger man ikke VISA/mastercard?

 

Det stemmer at du kan overføre fra din vanlige konto til PayPal-kontoen uten å ha hverken Visa, MasterCard e.l. :) Det er dette som er så genialt. :)

Når du har opprettet en PayPal-konto (tar 2min), og satt penger inn på den, er det bare å handle i vei =)

Lenke til kommentar
Når du har opprettet en PayPal-konto (tar 2min), og satt penger inn på den, er det bare å handle i vei =)

nja, tar vel 3-5 dager føre man kan bruke PayPal i praksis, dvs. først etter at man har mottatt den 4-siffrede koden i nettbanken, som man så deretter benytter for å aktivere PayPal kontoen med.

Lenke til kommentar
Her er det jeg har bestilt:

 

SKU 14823 FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)

 

Noen som har noen erfaringer med noen av produktene? Eneste jeg har erfaring med er den splitteren som jeg har ørten av fra før men de er veldig greie og ha, pluss at de koster 5 kr stk med bulkrate :p

Hei, i følge mange anmeldere av Fiio E3 så er denne langt mer mottakelig for støy fra mobiltelefoner enn Fiio E5.

Selv har jeg Fiio E5 og må si at jeg anbefaler den i forhold til E3 som bruker batterier og ikke som Fiio E5 som har et innebygd i et iPod Shuffle lignende format som ikke tar mye plass.

 

Tror jeg ville bedt DX om å endre ordren. Ikke bry deg om at det står preorder på E5. Jeg fikk den da fint ;)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...