Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vi rett og slett driti på draget nå da? :blush:

 

Neida, bare avbestill. Det gjør dere ved å gå inn på orderen, og trykke på canel order. Også er det bare å bestille alt på nytt, bare at dere deler opp ordrene sånn at det blir under 30 dollar på hver.

 

Alle pengene blir returnert når man avbestiller :)

Lenke til kommentar

 

Du tar deg tid til å lete frem og lese en såpass gammel post, men du tar deg ikke tid å lese alt som er skrevet og korrigert i ettertid? Det har skjedd mange forandringer, og jeg har skrevet en haug med poster etter det i den tråden.

Ja, jeg tok meg tid til å finne noe som sto i side nr. 2 som jeg allerede hadde lest, men jeg hadde desverre ikke tid til å lese gjennom 101 sider...

Beklager ;)

Endret av Plinge93
Lenke til kommentar

 

Du tar deg tid til å lete frem og lese en såpass gammel post, men du tar deg ikke tid å lese alt som er skrevet og korrigert i ettertid? Det har skjedd mange forandringer, og jeg har skrevet en haug med poster etter det i den tråden.

Ja, jeg tok meg tid til å finne noe som sto i side nr. 2 som jeg allerede hadde lest, men jeg hadde desverre ikke tid til å lese gjennom 101 sider...

Beklager ;)

 

Ingen problem. Et tips til neste gang: begynn på nyeste post og les bakover mot første post så slipper du overraskelser. Da slipper du i tillegg å lese 101 sider for å finne ut av det du lurer på. Samme spørsmål med påfølgende svar går igjen og igjen i denne tråden så du skal slippe å slite ut øynene dine.

Lenke til kommentar
*stemmer for å oppdatere førstepost med viktig informasjon :blush: *

Jeg også!

 

 

Kan ikke noen av dere lage oppdatert greie og sende til meg på pm ? For da kan jeg legge inn, for jeg har examen atm og blir endel jobbing med det. KAn sjekke utover kvelden pmen om noen har sendt. Sefølgelig blir navnet til personen som sendte meg skrevd opp ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg lagt inn en ny bestilling på noen hodetelefoner :D

 

Her er det jeg har bestilt:

 

SKU 1909 Power Bass Clip-on Earbuds (1.2-Meter Cable)

 

SKU 3396 Trendy Stereo Earphone SY-EX1001MP

 

SKU 741 Audio Splitter 3.5mm Jack x3

 

SKU 14823 FiiO E3 3.5mm Earphone Volume Booster Power Amplifier (Black)

 

SKU 3272 Trendy Stereo Earphone SN-DX33LP

 

Noen som har noen erfaringer med noen av produktene? Eneste jeg har erfaring med er den splitteren som jeg har ørten av fra før men de er veldig greie og ha, pluss at de koster 5 kr stk med bulkrate :p

 

Edit: Skjønnhetsfeil ;P

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...