Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!

Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

• Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips: Kjøper du "bulkrate" så får du varene dine iløpet av 4dager i posten. Blir sendt som "Express" og "priority"

Da har jeg to ordre inne, en med bulkrate og en uten, begge bestilt samtidig i går. Begge er fortsatt til "packing". Får se hvem som kommer først :)

Lenke til kommentar

Den kan jo være til stor nytte om du ser på snuskesider eller driver med noe annet som du ikke vil at folk skal se du er inne på.

Som f. eks. om du har googlet "Hannah Montana", det vil du ikke at folk skal se.

Du trykker på knappen i panikk, og et annet vindu eller et bilde av et annet skrivebord kommer opp. Dette er jo genialt for de som trenger det! :!:

Lenke til kommentar

w00t!

Har aldri sagt den har praktisk verdi, men den er jo morro. Kan f.eks. brukes til å slå av pcen.

Edit 1:

En DX-forumbruker linket til dette programmet som angivelig skal funke med knappen.

Skulle åpne for mange muligheter. :) Fra readme.txt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
USB Panic Button.exe v1.1

With this new software your useless USB Panic Button will not be useless anymore!

When you start this program it will minimize itself in the system tray.

By default When you click the USB Panic Button the screen will shake like an earthquake.

You can change this behaviour in the settings screen by double clicking the tray icon

or clicking the right mouse button on the tray icon and select "Settings".

I have included some images, sounds and commands for you to play with in this .zip file.

Ofcourse you can select any picture, sound or command you want. You can even type your own commands.

For example:

Type "taskmgr.exe" to show up the taskmanager when you hit the button

There is also a feature to control the next slide in Microsoft PowerPoint and the Microsoft PowerPoint Viewer.

Have fun!

John Bruin http://www.johnbruin.net

Release history:

V1.1 Bugfix: Set picture as topmost window

v1.0 Initial release

Edit 2:

Da var den bestilt! :D

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Venter på en bestilling fra DX. Ser innpå den tracking siden at de to tingene er pending.

Den ene saken er blant annet en laptop lader som jeg ser er på lager, men den andre saken kommer ikke på lager før 18/5.

Må jeg vente til begge to tingene er på lager da før de sender ut?

Er det raskere å avbestille, for og så bestille den varen som er på lager? La inn bestillingen den 26/4

Utrolig kjipt å være uten laptop så lenge.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...