Sindrato Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei Jeg skal selge min ps2 og vedkommende ønsker å få tilsendt en pakke som oppkrav. Det er jeg lurer på da er om jeg må betale frakten for pakken, eller om det kommer i tillegg til de 800 kronene jeg skal selge ps2'en for? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du må betale for frakten når du sender pakken, men hvis kjøper skal dekke frakt så fører du bare det opp på oppkravsprisen. Altså 800 + fraktprisen = summen du fører opp. Så får du pengene inn på konto etter noen uker. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Takk, men noen uker?:O Om jeg trenger det helt innen 1 til 2 uker da? Bør jeg kanskje finne en annen kjøper i nærhet eller lignende da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg vet ikke nøyaktig hvor lang tid det skal ta, men har erfart at det kan ta 1-2 uker hvertfall før pengene kommer på konto. Særlig mer enn det går det ikke, så det burde vel gå ok. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 mhm, høres greit ut. Takk:) Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan jo forsåvidt spørre på posten hvor lang tid det går Lenke til kommentar
End-re Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg sendte en pakke i oppkrav den 12.6 og fikk pengene inn på konto den 17.6. Tror selve transaksjonen fra posten sin side er kjapp, men det avhenger av hvor fort pakken kommer fram og hvor kjapp vedkommende er til å hente ut pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå