Tsjaizer Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Fant ikke noe annen tråd å skrive dette, men prøver lykken her. Har den siste tiden drevet med å lage et hefte til et skolerelatert formål. Støtet på problemer når jeg skulle spleise det/binde det sammen. Heftet er av typen 2 "sider" på et A4-ark, dobbeltsidig som brettes på midten. Prøvde stiftemaskin, men den rakk ikke helt til midten av heftet. Noen som har gode tips hvordan jeg kan binde det sammen på en profesjonell måte? Takker for svar Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Kopisenteret på en skole. Eller et trykkeri. Endret 22. juni 2008 av jale Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kommer litt ann på hvor mange du skal lage, hvis det ikke er så alt for mange har de fleste bokhandlere stiftemaskiner med mulighet for å stifte lenger inn på arket. Du skal vel ikke se bort fra at dette er noe du kan få låne på et bibliotek eller et kontor av noe slag om det bare er noen ytterst få eksemplarer du snakker om. Er det snakk om 100+ ville jeg definitivt snakket med den lokale kopisjappa eller nærmeste trykkeri. Lenke til kommentar
Tsjaizer Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Høres ut som et godt forslag. skal prøve det. Har bare 15 stk så det er overkommelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå