Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Veldig merkelig problem ved spilling...

Anbefalte innlegg

Heisann... Har fått ett problem som begynner å irretere bakenden av meg... PC'en min har Intel Pentium D 2,66 Ghz, 2 gig ram, Nvidia Geforce 7600 skjermkort og en WD 500gb harddisk og en Hitachi 160gb harddisk.. Problemet er at når jeg spiller så er det en sånn liten lagg hele tida, og noen spill lagger hele tida selv om jeg tar det på det laveste av grafikk som for eksempel assassin's creed og NFS ProStreet. Når jeg har BF2 på passe dårlig grafikk er det en sånn liten lagg slik at det ikkje er helt jevnt... Når du svinger sikte fra den ene sida til den andre går det liksom litt hakkete... Har flere venner som enten har dårligere eller det samme skjemkortet, og de klarer prostreet og assassin's creed på nesten det høyeste av grafikkinstillinger.... Noen som har anelse av hva dette kan komme av? Har hørt fra noen at det kanskje kan være harddisken, men kan en 8mb harddisk gjøre at det lagger på spill? Håper veldig at noen kan svare meg på dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8 Megabyte stor hardisk kan ha noe og si.

Men om det fantes IDE kobling på hundgammle hardisker vet jeg ikke.

80 Gbyte har da ingenting og si.

8 Gbyte kan ha litt og si.

Virussøk? Fjerne støv fra maskinen er en god fremmgang.

Varmgang i delene gjør at CPU og GPU setter ned hastigheten.

Rens maskinen for støv og reinstall maskinen. HUSK backup av filene dine, legg de på en patisjon/hardisk du ikke bruker.

Svært mange idioter og intetaende folk har "Mine Dokumenter" på C/ disken som XP har som standar, (vet ikke om Vista er slik).

Derfor endrer jeg path'n til D/ disken. En annen patisjon eller en helt annen Hardisk.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...