AlecTBM Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hei Etter et digitalt innbrudd i natt som gjorde servern min ubrukelig så vil ikke mysql serveren starte. Ingen feilmeldinger (eller andre meldinger) i loggen. Med selve servern er det ikke så farlig med, men det er en database som jeg gjerne vil ha ut. Noen forslag? Driter i om jeg ikke får opp servern igjen, vil bare ha infoen ut. Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Databasene ligger vanligvis i /var/lib/mysql. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Ja så det. Men er ikke særlig hypp på å parse alt som er i databasen og legge det inn igjen på en annen server Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er bare å kopiere mappen (hele greia eller bare en enkelt database) til den nye serveren Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 ok skal teste det nå takker Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Jadda Der fikk jeg det til Ser ikke ut til å være noe datatap heller. Tusen takk Er heller ikke sikkert at det var et innbrudd i natt men alt har ordna seg nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå