Chrsol Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Et spørsmål angående Asus Rampage Jeg har ikke orket å ta et et skjermbilde, men hvis noen insisterer kan jeg godt gjøre det, men her er spørsmålet. I Lavalys 4.50 står det under støttende minnetyper, at dette kortet støtter ddr3 minne. Jeg kan ikke se noen andre steder på nett at noen har prøvd eller har noen formening om dette går. Kan denne oppføringen heller skyldes at x48/ x38 også støtter ddr3, uten at Rampage faktisk gjør det? Noen som har en formening om dette? Jeg har selvsagt ikke prøvd ddr3 minne på dette kortet, da jeg ikke har noen liggende. Takk for saklige svar! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan jo prøve å ta en titt inne i ditt kabinett, sjekk om f.eks to av de andre minneslotene har et annerledes spor. Lenke til kommentar
Chrsol Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Du kan jo prøve å ta en titt inne i ditt kabinett, sjekk om f.eks to av de andre minneslotene har et annerledes spor. Så ddr2 og ddr3 har forskjellige spor? OK. da er det definitivt ikke komp med ddr3. Ok, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jepp, de har forskjellige spor. Np . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå